odchudzanie

1. Data: 2004-07-19 20:38:40

Temat: odchudzanie
Od: "bobek_23" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

odchudzanie bobek_23

Witam wszystkich, jestem raczej... nie, zupełnie laikiem w kwestii farmacji,
więc proszę mi wybaczyć pomyłki;)
Piszę, bo od pewnego czasu mam mały problem. Przez jakiś rok bardzo
drastycznie się odchudzałem, w nienajmądrzejszy sposób: właściwie to jadłem
tylko 1 bułkę i wypijałem butelkę soku owocowego. Schudłem 40 kg. Moje wyniki
są wg mojej lekarki bardzo dobre, ale ja sam zauważyłem u siebie coś bardzo
niepokojącego: mianowicie mam duże problemy z koncentracją, i czasami wydaje
mi się, że patrzę na siebie z boku (wiem, to dziwnie brzmi) : można powiedzieć
że jestem bardzo rozkojarzony i niemal śnię na jawie. Lekarka poleciła mi
przyjmować preparaty magnezowe i witaminę B6 oraz lecytynę. Powiedziała, że
objawy po 2 tyg. ustąpią. A tu 2 miesiąc i dalej to samo.
Czy ktoś z Państwa może mi coś poradzić?

Z góry dziękuję

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-07-20 08:39:37

Temat: Re: odchudzanie
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jeśli nadal się odchudzasz to kłopoty z koncentracją są "normalne"
przejdzie jak zaczniesz jeść dużo czereśni, jabłek, pomidorów i
ziemniaków(magnez)

3. Data: 2004-07-21 16:46:15

Od: Szczur <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl 19 lipiec (poniedziałek) gdy o godz. 22:38 bobek_23 napisal(a):

>Przez jakiś rok bardzo
> drastycznie się odchudzałem, w nienajmądrzejszy sposób: właściwie to jadłem
> tylko 1 bułkę i wypijałem butelkę soku owocowego. Schudłem 40 kg.
To byla glodowka a nie odchudzanie, radze poczytac na temat zdrowego
odzywiania i zaczac sie odchudzac z glowa bo to co robisz to jest czysty
idiotyzm.

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

toksyczne leki tarczycowe
Guz w głowie - gdzie operować ?(Warszawa)
opuchlizna rąk i powiek po nocy
HIV - mozliwosc zakazenia
pigułki