odchudzanie : ocet winy jabłkowy

1. Data: 2005-11-24 18:06:39

Temat: odchudzanie : ocet winy jabłkowy
Od: "<DaKTi>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spotkal sie ktos z taka niekonwencjonalna metoda odchudzania? ->

wieczorem nalewmy szklanke wody, a do niej 2 lyzeczki w/w octu, mieszamy,
rano jak sie obudzimy pijemy i przez 10 minut na zmiane: wciagamy powietrze,
a na wydechu mowimy jak najdluzej 4 sylaby: GO RA AN GA, kuracja trwa
miesiac czasu, ponoc wibracje przy wymawianiu tych sylab wplywaja korzystnie
na rozbijanie tkanek tluszczowych - pod warunkiem, ze sie pije w/w ocet,
bujda to czy cos w tym jest?

pozdr,
dakti

2. Data: 2005-11-24 18:21:50

Temat: Re: odchudzanie : ocet winy jabłkowy
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<DaKTi> napisał(a):
> bujda to czy cos w tym jest?

bujda
sam ocet ma działanie odchudzające, ale nie polecam tego sposobu o ile
nie chcesz zniszczyć sobie zdrowia

odprawianie czarów, zostawianie octu na noc, wymawianie jakiśtam zaklęć
to bzdury

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-11-24 18:27:43

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<DaKTi>" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> a na wydechu mowimy jak najdluzej 4 sylaby: GO RA AN GA, kuracja trwa
> miesiac czasu, ponoc wibracje przy wymawianiu tych sylab wplywaja
> korzystnie na rozbijanie tkanek tluszczowych

Spróbuj mówić tez AbRRRakadabRRRa, a skrócisz kurację o2 tygodnie:-)

BP, NMSP

HaNkA

4. Data: 2005-11-24 21:42:31

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dm4vfj$25g$1@83.238.201.27
Od: <DaKTi> <DaKTi>
Było:
> spotkal sie ktos z taka niekonwencjonalna metoda odchudzania? ->
> tkanek tluszczowych - pod warunkiem, ze sie pije w/w ocet, bujda
> to czy cos w tym jest?

Jeśli się chodowało 5 lat dodatkowe obciążenie to co najmniej 5 lat trzeba
będzie się go pozbywać.
Każdy szybszy sposób jest ze szkodą dla zdrowia, czyli skraca życie...

A jeśli już musisz chudnąć szybko to zgłoś się do wojska... Dostaniesz 4
posiłki dziennie i codzienną porcję ruchu ;-)

5. Data: 2005-11-25 00:37:38

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dm5c4g$pii$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli się chodowało 5 lat dodatkowe obciążenie to co najmniej 5 lat
trzeba
> będzie się go pozbywać.

5 lat to za hodowanie.
za chodowanie 25 lat bez zawieszenia :-)

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-11-25 06:35:00

Od: "Dakti" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spotkal sie ktos z taka niekonwencjonalna metoda odchudzania?

dzieki za wszystkie odpowiedzi

pozdr,
Dakti

7. Data: 2005-11-25 23:08:06

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wplywaja korzystnie na rozbijanie tkanek tluszczowych - pod warunkiem, ze
> sie pije w/w ocet, bujda to czy cos w tym jest?

Nie wiem jak jest z tymi czarami, ale ocet jablkowy - nie zaden inny, ma z
pewnoscia pozytywne dzialanie na organizm, o czym doskonale wiedzieli juz
nasi przodkowie...

8624&v=2&s=0
http://www.aloevera.pl/product_info.php/products_id/
109
http://www.herbapis.nazwa.pl/catalog/product_info.ph
p/products_id/78
http://www.slowo.com.pl/forum/index.php?watek=710&dz
ial=3

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

8. Data: 2005-11-26 06:41:29

Od: "Andrzej " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):

>----------------------------------------------
Podobno na odchudzanie dobry jest tasiemiec. Tylko jak tego tasiemca dostac? :)

9. Data: 2005-11-26 16:13:07

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego, przy odwiedzaniu dentysty...

10. Data: 2005-12-04 17:57:25

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2005 19:06:39 +0100, <DaKTi> napisał(a):

> spotkal sie ktos z taka niekonwencjonalna metoda odchudzania? ->

Podobno ten ocet odchudza, probowalam ale za szybko smak mi zbrzydl i nic z
tego nie wyszlo.

>GO RA AN GA

Tego pewnie w mojej kuracji zabraklo ;)
Goranga to z hinduizmu i podobno rozwija duchowo i oczyszcza dusze...
pewnie to moze pomoc w odchudzaniu ;)

--
Sabina

Nazwa łacińska nowotworu
Powstajace siniaki od 'dotykow'?
odbudowa chrząstki
Potrzebny Lek SYNVISC - 3 zastrzyki - gdzie najtaniej .... ?
ginekologiczny problem