odciski (ciag dalszy)

1. Data: 2002-08-30 22:11:43

Temat: odciski (ciag dalszy)
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znowu ja :)
W trakcie pielgrzymki zrobiły mi się brzydkie odcisko-bąble. Zdjęcie
(www.wortal.org/1.jpg - uwaga drastyczne ;)) ukazuje stan z 8 sierpnia.
Teraz nie mam juz tego różowego (pigment się zmył ;)), ale niepokoi mnie coś
innego, otóż na palcach (u nóg) i w okolicach tych odcisków strasznie
schodzi mi skóra - ale już nigdzie indziej. Czy nabawiłem sie grzybicy? Czy
samo przejdzie, czy iść do dermatologa, czy są jakieś leki?

pozdr
kakrysa

PS. Nie byłem teraz na żadnych antybiotykach, w ogóle nie byłem chory.

2. Data: 2002-08-31 15:43:10

Temat: Re: odciski (ciag dalszy)
Od: "KM" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> samo przejdzie, czy iść do dermatologa, czy są jakieś leki?

Pewnie to jest grzybica i trzeba leczyc, im wczesniej tym lepiej.

3. Data: 2002-08-31 17:08:21

Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz ja też bylam na pielgrzymce i też mi się bąble porobiły. Tak jak ty
schodziła mi skóra i bałam się że to grzybica, zaczęłam smarówać
Chlorocykliną parę dni a potem tylko silnie nawilżającą maścią + krem Nivea
tłusty. Aha, no i moczyłam stopy w wodzie z solą - mnie pomogło, myślę że
tobie też przejdzie
Pozdrowionka
Katka
ps patrzyłam na zdjęcie - nie jest tak źle, miałam to samo tylko że więcej
;)

4. Data: 2002-08-31 17:24:36

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps patrzyłam na zdjęcie - nie jest tak źle, miałam to samo tylko że więcej

No to współczuję, mi pierwszy raz się zdarzyły takie syfy, ale to przez
sandały.. ale to juz OT:)

problem z żyłami nóg, POMOCY
Wysypka na dloniach?
czy to powazne?