odczyn potu? (rozowe koszulki :-)

1. Data: 2003-05-14 07:10:18

Temat: odczyn potu? (rozowe koszulki :-)
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

nie wiem co sie dzieje, jest jakis problem chyba z odczynem potu, wydaje sie to
smieszne, ale nie mam pomysłu co z tym zrobic wszytstkie jasne koszulki zyskują
nowy - różowy kolor. chciałbym zapytać, czy może brakuje mi elektrolitów
(minerały) a jesli tak to jakich? oraz: czy można jakoś ograniczyć pocenie,
jesli antyperspiranty nie pomagają?

z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam
sash668

2. Data: 2003-05-14 22:51:17

Temat: Re: odczyn potu? (rozowe koszulki :-)
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 maj (środa).Patrzę,a tu o godzinie9:10 *s...@p...onet.pl*
<5...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> (minerały) a jesli tak to jakich? oraz: czy można jakoś ograniczyć pocenie,

Ja się pociłam po dezodorantach.To śmieszne,ale prawdziwe.Być może te
wszystkie dezodoranty są do kitu i działają odwrotnie.
Wczoraj posmarowałam sobie pachy antyrespirantem w kulce ( w takiej małej
buteleczce)o nazwie "B.U"( made in Paris).Jakie było moje zdziwienie,gdy
zauważyłam,że od wczoraj do dzisiaj rano wcale się nie spociłam.Pod pachami
suchutko.
Dzisiaj szukam po sklepach takiego samego antyrespirantu.Na półkach stoją
tylko takie psiukane,nic nie warte (mam nawet w domu jakiś o zapachu
waniliowym produkcji polskiej i po tym pot mi cieknie ciurkiem).
Rozejrzyj się w sklepach i wypróbuj.Napewno na Twoje pachy też
zadziała.Nadaje się także dla mężczyzn,bo jest bezzapachowy.

--
Pozdrowienia,
Kaja

3. Data: 2003-05-15 21:05:53

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dzięki za pomoc, poszukam tego antyperspirantu i przetestuję go na sobie :).

pozdrawiam
s668

4. Data: 2003-05-16 15:04:10

Od: "Ara" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się strasznie pocę. Kupiłam nawet w aptece dezodorant Vichy, który
podobno miał działać 48 godzin. U mnie działa ani pół godziny.

Pozdrawiam
Ara

Sanatorium "na krtań i struny" - gdzie?
żółte paznokcie