odczynniki

1. Data: 2003-01-25 18:58:51

Temat: odczynniki
Od: "gutek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy sa w sprzedarzy takie odczynniki ktore wykryja czy ziemia jest kwasna
czy ma duzo wapna, bo iglaki mi w ogrodzie wiedna

2. Data: 2003-01-25 19:12:32

Temat: Re: odczynniki
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0un1t$4ur$1@news.tpi.pl gutek
> Witam
> Czy sa w sprzedarzy takie odczynniki ktore wykryja czy ziemia jest kwasna
> czy ma duzo wapna, bo iglaki mi w ogrodzie wiedna

Hejka, idź Guciu do sklepu ogrodniczego i się spytaj ;-)
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

3. Data: 2003-01-25 19:18:08

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gutek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy sa w sprzedarzy takie odczynniki ktore wykryja czy ziemia jest kwasna
> czy ma duzo wapna, bo iglaki mi w ogrodzie wiedna

W każdym sklepie ogrodniczym kupisz. W wazonie więdną kwiaty.Napisz
dokładniej
o tych iglakach.Prawdopodobnie jest inna
przyczyna "więdnięcia".
Pozdrawia Lucjan

4. Data: 2003-01-25 19:27:39

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b0un1t$4ur$1@news.tpi.pl gutek
>
> Hejka, idź Guciu do sklepu ogrodniczego i się spytaj ;-)
> Pozdrawiam leniwie Ja...cki
A jak facet sie wstydzi zapytac?????

wiec mu pomozmy. Oczywiscie, ze sa. Nazywaja sie albo kwasomierze albo
pehametry.

http://www.ogrodnik.pl/doniczkowe/doniczkowe_12_05.a
sp
http://www.nawomix.pl/src/produkcja5.html

a w ogole, to jest powazna sprawa, bo nawet taki leniwy dzisiaj dirko na
pewno nie wie, ze CYTUJE:
"kalibracja pehametrow WTW odbywa sie jedna z trzech procedur - automatyczna
dwupunktowa buforami precyzyjnymi......."itd.

A poki co - to pewnie nie zaszkodzi, jak posypiesz kwasnego torfu.
A moze iglaki wiedna z innego powodu? Od kiedy wiedna i jak to sie objawia?
Wojtek Pa

5. Data: 2003-01-25 19:36:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gutek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0un1t$4ur$...@n...tpi.pl...

> bo iglaki mi w ogrodzie wiedna
Teraz? A podlewasz niekiedy??
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-01-25 20:04:35

Od: "Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy sa w sprzedarzy takie odczynniki ktore wykryja czy ziemia jest kwasna
> czy ma duzo wapna, bo iglaki mi w ogrodzie wiedna

Z pH-metrami wcale nie jest taka oczywista sprawa. Był to, podobno, import
zza wschodniej granicy i coś sie tam pokręciło. Mam to zamówione we wrześniu
i nic. Urządzonko za 20PLN jest na razie w Chorzowie nie dostępne.

7. Data: 2003-01-25 20:07:41

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik gutek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:b0un1t$4ur$...@n...tpi.pl...

> Teraz? A podlewasz niekiedy??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Wody chyba obecnie wystarczająca ilość
w glebie. Pozdrawia lucjan

8. Data: 2003-01-25 20:10:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0uodp$g0n$1@news.tpi.pl Wojciech P
<d...@p...com.pl>napisał(a):

> A jak facet sie wstydzi zapytac?????

A o tym, że taki nieśmiały, nie pomyślałem :-)

> [...]
> "kalibracja pehametrow WTW odbywa sie jedna z trzech procedur -
> automatyczna dwupunktowa buforami precyzyjnymi......."itd.

Masz rację nie wiedziałem. Jakbyś mi te procedury przybliżył, to może
bym sobie trochę pokalibrował buforami precyzyjnymi ;-)

> A poki co - to pewnie nie zaszkodzi, jak posypiesz kwasnego torfu.

Oj, może zaszkodzić iglakom, które a naturze rosną na skałach wapiennych
:-(

> A moze iglaki wiedna z innego powodu?

Był b. suchy rok a Gucio wstydził się podlać :-)
Pozdrawiam ożywiony Ja...cki

9. Data: 2003-01-25 20:13:45

Od: b...@o...pl (Lucjan) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wrześniu
> i nic. Urządzonko za 20PLN jest na razie w Chorzowie nie dostępne.

Pozdrawia Lucjan

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

10. Data: 2003-01-25 20:21:36

Od: "Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Jak do marca nie dostanę, zgłoszę się na priva. Dzięki.

RE: nieznane byliny
Metody naturalne.
Opaski lepowe.
Oczko.