"oddychanie"

1. Data: 2003-12-06 13:07:27

Temat: "oddychanie"
Od: "lubert" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pewnego czasu interesuje mnie jakie znaczenie ma odpowiedni sposób
oddychania podczas wykonywania różnych ćwiczeń. Np. Dlaczego przy wykonywaniu
brzuszków wdech robi się w pozycji leżącej. Czy jest jakaś ustalona reguła
która określa sposób oddychania?
Prosłbym o odpowiedź na pytanie lub podanie odpowiedniego linku w necie.
Jeśli to możliwe proszę się ze mną kontaktować za pomocą e-maila, a nie grupy
dyskusyjnej.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów i zapraszam do dyskusji

2. Data: 2003-12-06 18:26:54

Temat: Re: "oddychanie"
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wykonywaniu
> brzuszków wdech robi się w pozycji leżącej. Czy jest jakaś ustalona reguła

u mnie zawsze stosowanie jakiejs tam reguly konczylo sie tym ze po
cwiczeniach bylem 2x bardziej zmeczony dlatego wogole nie mysle jak oddychac
bo to chyba jeszcze bardziej wykancza. Wole robienie cwiczen bez kontroli
oddechu.

---

3. Data: 2003-12-06 19:12:30

Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rób tak aby bylo wygodniej - zasadniczo przy "pracy" robisz wydech.

---

zdolnosci umyslowe
Rak pochwy
Dlaczego "krol" jest nagi?