odessanie katarku

11. Data: 2004-11-25 17:18:04

Temat: Re: odessanie katarku
Od: "Monika" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
fizjologiczna.

> A w aptece jak zapytasz, to i owszem, chetnie Ci sprzedadza, bo na
> homeopatii bardzo dobrze zarabiaja. Chyba ze trafisz na aptekarza o silnym
> systemie wartosci etycznych, mi sie zdarzylo i przyznal, ze to jest tylko
> sól fizjologiczna (szedlem z dzieckiem prosto od lekarza i nie wiedzialem,
> co to Euphorbium, a po mojej pani pediatrze nie spodziewalem sie zapisania
> homeopatii).
>
> Jesli chcesz sie dowiedziec wiecej o srodkach homeopatycznych, poczytaj
> archiwum grupy - byly ciekawe, rozbudowane watki.

Forum homeopatia

12. Data: 2004-11-25 17:28:38

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co544c$l4u$...@i...gazeta.pl,
Monika <m...@g...SKASUJ-TO.pl>:

> Forum homeopatia
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=19760

"
Forum dyskusyjne poświęcone zagadnieniom związanym z szeroko pojętą
homeopatią.

Jeśli jesteś, z jakichkolwiek powodów, przeciwnikiem homeopatii, odejdź - to
nie będzie miejsce dla Ciebie!
"

ROTFL!!!

Z pewnoscia jest tam "obiektywna" dyskusja.

--
Robert

13. Data: 2004-11-25 17:43:30

Od: "Monika Graczyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

MagdaK. <z...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:co4ulc$onb$1@opal.icpnet.pl...

> O, sprzeczne info z poprzednim postem Moniki. JAK to jest w koncu z tymi
> kropelkami?

http://test.heel.mv.pl/badania/euphorbium/index.php?
id=5

14. Data: 2004-11-25 18:21:53

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co55k2$r4b$...@i...gazeta.pl,
Monika Graczyk <m...@g...SKASUJ-TO.pl>:
> MagdaK. <z...@i...pl> napisał(a):

> http://test.heel.mv.pl/badania/euphorbium/index.php?
id=5

Dzieki za link.
Moze wiesz jeszcze, dlaczego zadne z tych dwoch badan nie jest cytowane w
Medline?

--
Robert

15. Data: 2004-11-25 18:30:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 17:43:30 +0000 (UTC), Monika Graczyk wrote:

> http://test.heel.mv.pl/badania/euphorbium/index.php?
id=5

Na tej stronie cytowane są dwa badania, jednego z cytowanych autorów
znam osobiście.

Nie zmienia to faktu, ze:
1. Żadne z tych badań nie ukazało się w indeksowanym czasopiśmie
2. Nie wiadomo, czy były wykonane metodą podwójnie ślepej próby, ani czy
były wieloośrodkowe.

Innymi słowy - nadal nie ma żadnych obiektywnych dowodów na to, że to
działa.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

16. Data: 2004-11-25 18:33:44

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli woda, która nie zawiera nawet soli morskiej:)

Czegos tu nie pojmuje - wiec jak jest z tymi kroplami. Wiem, ze niektorzy
sadza ze leki homeopatyczne to placebo, ale przesada byloby aby krople do
nosa byly zwykla woda, ktora leczy.

17. Data: 2004-11-25 18:34:27

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj w aptece, bo skład pewnie i tak Ci nic nie powie. Ja w każdym
> razie
> polecam .

Skonsultuje to z pediatra.
Dzieki za info.

18. Data: 2004-11-25 18:37:35

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zawiera
> praktycznie nic oprocz rozpuszczalnika, ktorym tutaj jest sól

Czylu jest to zbedne wydanie kasy?
Mam Sterimar, sol fizjologiczna - sugerujesz ze Euphorbium w tym przypadku
jest zbedne? Prawda jest, ze apekarze sprzedaja wszystko, w koncu leki to
dla nich towar jak kazdy inny, dlatego zapytalam na gr aby nieswiadomie
znowu nie nabywac czegos co w zasadzie mam pod inna nazwa.
Magda

19. Data: 2004-11-25 18:39:49

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za uwagi, rady.
Siegam do archiwum.
Pozdrawiam
Magda

20. Data: 2004-11-25 18:54:47

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> juz od ok. miesiaca borykamy sie z katarkiem-woda, moze jakas alergia?

Jeśli podejrzewasz alergię, to pediatra (lub lepiej alergolog) powinien coś
doradzić. Mi osobiście na katar alergiczny błyskawicznie pomaga Zyrtex -
jeśli w ciągu doby nie przechodzi to jednak tez zwykły ;) Ale u 6
miesięcznego dziecka leczenie powienien prowadzić dobry lekarz. (podobno
może się tak objawiać alergia pokarmowa)

>Na noc daje kropelke nasiwinu.

Jak długo? Z tego co pamiętam nie powinno się podawać dłużej niż 3 dni,
maksymalnie 5. Przynajmniej tak mówiła mi pediatra. Ale ja nie dawałam tych
kropelek, bo sama się kiedyś na nich "przejechałam": dawały chwilową ulgę,
ale katar "nie chciał" się skończyć.

U moich dzieci skutkowały inhalacje z rumianku i majeranku. Robiłam to tak:
dziecko śpiące w łóżeczku przykrywałam prześcieradłem i stawiałam pod nim
garnek z parującym naparem (poza zasięgiem). Pomysł nie jest mój :) tylko
zaczerpnięty z książki o chorobach dzieci. Dobry jest też czosnek - można
układać posiekany ząbek obok dziecka, albo pokrojony dodać do gorącej wody i
inhalować.

Ale przede wszystkim przyda Ci się dobry lekarz - niech i będzie ten
laryngolog ;) , bo jeśli to przeszkadza dziecku i trwa tak długo...

Pozdrawiam
Jola

szczepienie niemowlaka
nalotna jezyku..antybiotyk nie pomogl
jak przytyc?
Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!
jak dlugo wazne skierowanie?