odksztuszanie krwią

1. Data: 2006-06-16 22:06:13

Temat: odksztuszanie krwią
Od: Cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mój ojciec (75 l) od dawna cierpi na bronchit, ale ostatnio zauważyłem w
plwocinie drobne ślady krwi. Czy to może być objaw gruźlicy? Czy
pojawia się tez w innych chorobych?

Pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2006-06-16 23:19:33

Temat: Re: odksztuszanie krwią
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jun 2006 00:06:13 +0200, Cyklista napisał(a):

> Czy to może być objaw gruźlicy? Czy
> pojawia się tez w innych chorobych?

W bardzo wielu... Gruźlica, rak płuc, rak krtani, ale żeby Cie aż tak nie
straszyć - także choroby żołądka i przewodu pokarmowego. Najlepiej wybrać
się do lekarza.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-06-17 08:06:14

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mój ojciec (75 l) od dawna cierpi na bronchit, ale ostatnio zauważyłem w
> plwocinie drobne ślady krwi. Czy to może być objaw gruźlicy? Czy pojawia
> się tez w innych chorobych?

Witam!
Może to być objaw gruźlicy ale też wielu innych chorób - np. zatorowości
płucnej. Tak czy inaczej ojciec powinien zgłosić się do pulmonologa po
wykonaniu rtg kl. piersiowej.

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2006-06-17 20:02:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jun 2006, Cyklista wrote:

> Mój ojciec (75 l) od dawna cierpi na bronchit, ale ostatnio zauważyłem w
> plwocinie drobne ślady krwi. Czy to może być objaw gruźlicy? Czy
> pojawia się tez w innych chorobych?

niestety tak, niestety, poniewaz krwioplucie w takim wieku
u bylego lub aktualnego palacza powinno zawsze niepokoic ...
tak wiec powinien zglosic sie do lekarza

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz