odkurzacz elektrolux czy samsung??

1. Data: 2006-12-28 10:49:03

Temat: odkurzacz elektrolux czy samsung??
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

nie mam upatrzonych konkretnych modeli , ale liczę na Waszą pomoc w
wybraniu czegoś
nie zależy mi na filtrach hepa, a raczej nawet nie chciałabym ich,
większość moich powierzchni to parkiet i kafelki (jeden dywan
2mx2m), w samsungach są filtry na rączce - czy się sprawdzają??
Proszę o sugestie, wady i zalety - awaryjność itp.

A... i jeszcze małe pytanie o lodówkę Amica ACZ310iM ??

2. Data: 2006-12-28 12:03:54

Temat: Re: odkurzacz elektrolux czy samsung??
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Odkąd w topowym modelu elektroluksa zaraz po upływie gwarancji zatarło się łożysko w
silniku, po rozbiórce okazało się
TOCZNE (!!!!) jak w najtańszej badziewnej chińszczyźnie narzędziowej, nie występujące
jako część zamienna (a tylko cały
silnik za 50% ceny sprzętu + usługa), podczas gdy nawet włoskie zamienniki silników
za pół ceny oryginalnego mają
łożyska toczne (ale pechowo brak zamiennika do akurat tego modelu), to nikomu nie
polecę elektroluksa. chociaż tak
wiekowo się nazywa.....
JaC

It has removed 2859 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

3. Data: 2006-12-29 09:15:23

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja co prawda z innej beczki - ale polecam LG Model : V-CB361HTQ
http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryId=060301&categoryId=060301&pare
ntId=0603&modelCodeDisplay=V-CB361HTQ&model=NOTHING

Co prawda jest głośniejszy niż Elektrolux Ultra Silencer mojej mamy,
ale sprawdza się dobrze. Sterowanie mocą ssania w rączce jest bardzo
wygodne. Ma specjalną szczotkę to paneli i parkietów. Wszystkie
filtry można umyć.

Pozdrawiam
Krzysztof

Jakie naczynia i sztućce do zmywarki.