odrzutowa łopata

1. Data: 2000-03-11 21:44:45

Temat: odrzutowa łopata
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem kiedyś bardzo dziwne takie narzędzie. Kosztowało 43 zł.! Trzonek
bardzo dziwnie wyprofilowany i oblany szrym plastikiem. Miałem przyjemność
przez chwilę nią pracować. Bardzo lekka i wygodna- dość durzy komfort pracy
:) Może ktoś z Was wie cosik na ten temat!? Czy warto sprawić sobie takie
cóś? (Ale ta cena!- rodzice by mnie chyba ...)

Ciekawy
Staszek

1. Data: 2000-03-12 05:50:01

Temat: Re: odrzutowa łopata
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek Nowak wrote:
> Widziałem kiedyś bardzo dziwne takie narzędzie. Kosztowało 43 zł.! [...]
> :) Może ktoś z Was wie cosik na ten temat!? Czy warto sprawić sobie takie
> cóś? (Ale ta cena!- rodzice by mnie chyba ...)

Moi chlopcy maja na kasecie bajke o kreciku (wszyscy go znaja), w jednej
szuka on jakiegos ziola dla chorej myszki. W tych poszukiwaniach trafia
nawet do USA, a tam krety ryja lopatami sterowanymi zdalnie. Jesli ta
lopata, ktora ogladales, jest podobna - odrzutowa i zdalnie sterowana to
tez bym cos takiego chcial - siedze sobie pod drzewkiem a lopata kopie z
odrzutowa przedkoscia :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-03-12 16:35:45

Temat: Odp: odrzutowa łopata
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie narzedzie i doskonale sie sprawdza.Prawdopodobnie jest to lopata
firmy Fiskars.Wyzsza cene jest rekompensowana trwaloscia i wygoda pracy.
Pawel Slomczynski

1. Data: 2000-03-12 17:13:58

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:h7zy4.13230$S...@n...tpnet.pl...
> [...]
> :) Może ktoś z Was wie cosik na ten temat!? Czy warto sprawić sobie takie
> cóś? (Ale ta cena!- rodzice by mnie chyba ...)

Mogły by byc jeszcze bardzie lżejsze.
Ale te co sa, to skok technologiczny w porównaniu z drewnianym sztylem.
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-03-13 10:34:37

Temat: Odp: stare i nowe zdjęcia
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzałam Twoje prawie wszystkie fotografie w "Polskim ogrodzie
internetowym" i gratuluję żyłki ogrodniczej jak i fotograficznej.
Zastanawiam, która z tych pasji jest silniejsza. Fotografia czy ogrodnictwo?
Pozdrawiam Ogrodniczkę i Ogrodnika.
Krystyna

1. Data: 2000-03-13 11:34:48

Temat: Re: odrzutowa kosiarka
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w OBI oglądałam kosiarki (rekonesans do zakupu). Widziałam kilka
takich "odrzutowych", wyglądały jak odkurzacze, były tylko elektryczne.
A tak na marginesie, może ktoś wie gdzie w Warszawie nabyć niedrogą
kosiarkę?

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qfQy4.15408$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-13 11:50:41

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Sprawa ceny przy kosiarkach jest drugorzedna.
Wazna jest szerokosc koszenia,pojemnosc zbiornika na trawe.
Zalezy jak duzy masz trawnik.
Napisz ,to bede wiedzial co Ci doradzic.
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-13 14:10:01

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

w zeszlym roku tanie (w miare) byly w Sellgrosie
sprawdz jeszcze w Castoramie (ja tam nie bylem ale podobno jest tanio)
a jeszcze jaka to ma byc kosiara i jaka dla Ciebie jest tania
jesli dalej bedziesz zinteresowana to za dwa, trzy dni bede w sellgrosie
moge spisac dla Ciebie ceny
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 12:05:14

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:

> [...]
> a jeszcze jaka to ma byc kosiara i jaka dla Ciebie jest tania
> jesli dalej bedziesz zinteresowana to za dwa, trzy dni bede w sellgrosie

W razie czego sluze karta do MAKRO :-).

Pozdrawiam,
Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Na bezplatnym serwerze KKI http://www.kki.net.pl Twoja nazwa moze zawierac
do 16-stu znakow

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 16:12:55

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogły by byc jeszcze bardzie lżejsze.
??? a po co?, ja tęsknię za swoim szpadlem Krupp rocznik 1939-45,
odpowiednio wygięte stylisko tylko gdzie takie kupić, średnica u dołu ok.
5cm

> Ale te co sa, to skok technologiczny w porównaniu z drewnianym sztylem.
pogadamy za 50 lat jak moja będzie miała ponad 100.
pozdrawiam, jerz

Rośliny do ciemnego pokoju...?
nowosci na ogrody.agrosan.pl
krety