odstawienie pigulek - powrot libido

1. Data: 2005-10-26 06:48:39

Temat: odstawienie pigulek - powrot libido
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja narzyczona przez 4 lata (bez przerw) brala pigulki.
Ostatnio spadlo jej libido do zera.
Proby zmian pigulek niczego nie poprawialy.
Miesiac temu odstawila pigulki ale jeszcze nic sie nie
poprawilo (moze troszeczke) - ile czasu trzeba jeszcze
czekac ? :)
Moze przyczyny juz trzeba szukac w czyms innym ?

pozdrowienia
Tomek

2. Data: 2005-10-26 07:14:50

Temat: Re: odstawienie pigulek - powrot libido
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawilo (moze troszeczke) - ile czasu trzeba jeszcze
> czekac ? :)
> Moze przyczyny juz trzeba szukac w czyms innym ?

ja te zodstawilam po 4 latach i libido wróciło od razu ,w pierwszy
miesiac to TŻ az uciekał:D ,po miesiacu sie znormalizowało i jest takie
jak przed pigulkami czyli nikt nie narzeka:)

byc moze przyczyny leza gdzie indziej ,czy przed przyjmowaniem pigulek
ochota byla duza?
byc moze istnieje strach przed ciaza stad te obawy i brak chęci
p.

3. Data: 2005-10-26 07:23:48

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak przed pigulkami czyli nikt nie narzeka:)
>
> byc moze przyczyny leza gdzie indziej ,czy przed przyjmowaniem pigulek

Zanim zaczela brac pigulki ochota byla "akuratna" :)

> byc moze istnieje strach przed ciaza stad te obawy i brak chęci
> p.

Czyli juz nie mam na co liczyc, ze w ciagu nastepnego mies sie
samo poprawi ? :(

pozdrawiam
Tomek

4. Data: 2005-10-26 08:18:10

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli juz nie mam na co liczyc, ze w ciagu nastepnego mies sie
> samo poprawi ? :(

nawet lekarze maja problemy z pomoc w takich przypadkach ,pogadaj z
dziewczyna ,wyjasnijcie dlaczego sie tak dzieje,czego sie boi.
na rynku jest kilka preparatów powodujacych pobudzenie kobiety (np. w
wysokich obcasach byly przedstawione).
powodzenia
p.

fizjoterapeuci za granicą ?