odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?

1. Data: 2004-02-26 09:31:44

Temat: odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chronologicznie wygląda to tak: ostatnią tabletkę wziełam 25 stycznia (była
to 16 z opakowania i na tym opakowanie zakończyłam. Zakończyłam również w
ogóle przyjmowanie tabletek ze względu na długą nieobecność mojego partnera)
26 spędziłam ostatnią noc z moim przyjacielem. Krwawienie miałam do 29
stycznia które już jako plamienie trwało do 8 lutego. No i do dziś nie mam
miesiączki. Nie wiem jak to wygląda po odstawieniu tabletek w taki sposób
jak ja to zrobiłam. Czy jest jakieś zagrożenie ciążą??? Licząc od pierwszego
dnia ostatniego krwawienia to jest dziś 29. dzień cyklu - niby nie tak dużo.
Ale pamiętam że moje cykle w okresie gdy nie przyjmowałam tabletek były b.
krótkie (22-25 dniowe). Czy mogę spokojnie czekać na miesiączkę? Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2004-02-26 10:32:40

Temat: Re: odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, zrobiłam sobie test zamiast zawracaćwszystkim głowę.Już wszystko
wiem, czekam dalej :) A.

3. Data: 2004-02-27 20:15:50

Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dlugim okresie przyjmowania tabletek gdy owulacja byla "zablokowana"
organizm moze potrzebowac troche czasu by znow ja "odblokowac" Ja po
odstawieniu tabletek po 4 latach przyjmowania na 1-sza miesiaczke czekalam
ponad 50 dni.Potem wszystko wrocilo do normy.
ewa

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Sorry, zrobiłam sobie test zamiast zawracaćwszystkim głowę.Już wszystko
> wiem, czekam dalej :) A.

odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?
rosniecie paznokci - jak to jest
cilest - pytanie
L-tyrozyna
Okulista