odszkodowanie

1. Data: 2005-01-12 20:21:53

Temat: odszkodowanie
Od: "WR" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow
Mam pytanie odnosnie odszkodowania. Ok 5 miesięcy temu złamałem dość
poważnie noge (złamanie spiralne 2 kosci z odłamami, skręcenie nogi), mam
jeszcze założony zespół zewnętrzny, który zdejmą mi za jakieś 2 miechy. W
sumie będę miał 6 miesięcy chorobowego. Dopiero teraz mogę już nogę obciążać
całym ciałem, ale na 100% sprawność mogę liczyć pewnie za jakieś 6 miesięcy.
Na ile procent moge liczyć z PZU tak żeby wiedzieć jakie są granice i żeby
wiedzieć czy robić odwołanie od decyzji.

Proszę o jakieś wskazówki.

Pozdrawiam. Wojtek R.

2. Data: 2005-01-19 12:53:39

Temat: Re: odszkodowanie
Od: "Adam Lubonski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz sobie na strone www.aksedo.pl, tam sa tabele, mozna policzyc.
pozdr

WR <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Na ile procent moge liczyć z PZU tak żeby wiedzieć jakie są granice i żeby
> wiedzieć czy robić odwołanie od decyzji.

jak dawka relanium na silny stres?
Można pozbyć się candidy!
jaki kupić cisnieniomierz
Silny bol kolo serca