odwołałem ogrodników

1. Data: 2006-05-11 22:06:13

Temat: odwołałem ogrodników
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bójcie się. Właśnie przed chwilą odwołałem ogrodników. W tym roku ani
Pankracy, ani Serwacy ani tym bardziej Bonifacy nie przyniosą przymrozków.
:-)
Cieszycie się?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Jeszcze z Zośką mam trochę kłopotu, ale i z nią sobie poradzę. Dla Was!
:-))))
J.

2. Data: 2006-05-12 06:42:53

Temat: Re: odwołałem ogrodników
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Janusz
> PS
> Jeszcze z Zośką mam trochę kłopotu, ale i z nią sobie poradzę. Dla Was!

Dzięki, o Wielki Amonie Ra ;)

Pozdrawiam
Baska

3. Data: 2006-05-12 08:33:01

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> [...]
> Pankracy, ani Serwacy ani tym bardziej Bonifacy nie przyniosą przymrozków.

Nie, bo to oznacza przymrozki na poczatku czerwca.

Pomóc ci?
Może nie poswięcaj sie az tak bardzo?
:-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-05-12 10:15:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie, bo to oznacza przymrozki na poczatku czerwca.

Wykluczone :-))))

> Pomóc ci?

Dzięki. Z Zośką wolę sam. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2006-05-12 11:13:28

Od: "Ryszarda Drzewińska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
> PS
> Jeszcze z Zośką mam trochę kłopotu, ale i z nią sobie poradzę. Dla Was!

Dzięki , ja się bardzo cieszę :).
Mam nadzieję, że w następnych latach też to będziesz robił ... :). Dla nas !
:-))))

Pozdrawiam :),
Ryśka

6. Data: 2006-05-12 13:01:43

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Nie, bo to oznacza przymrozki na poczatku czerwca.

A u mnie zimno - dziś temperatura maksymalna ma być +9 C.
Na szczęście nie są przewidywane przymrozki. Ale leje, leje,
leje...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2006-05-12 17:05:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XG%8g.31825$mh.22501@tornado.ohiordc.rr.com...

> A u mnie zimno - dziś temperatura maksymalna ma być +9 C.
> Na szczęście nie są przewidywane przymrozki. Ale leje, leje,
> leje...

Przyślij trochę tego deszczu - u mnie sucho, sucho, sucho...a przepowiadany
na niedzielę deszcz synoptycy gdzieś odesłali.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-05-12 18:57:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryszarda Drzewińska napisał:
> [...]

Za wcześnie na radość.
Potrafi przymrozić gdy kwitną winorośla

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2006-05-12 19:03:03

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski"

> [...]
> Janusz
> PS
> Jeszcze z Zośką mam trochę kłopotu, ale i z nią sobie poradzę. Dla Was!

Spoko, Januszu, katalpa liście puszcza, znaczy mrozów nie będzie :-)))

--
ewa

10. Data: 2006-05-12 19:44:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Spoko, Januszu, katalpa liście puszcza, znaczy mrozów nie będzie :-)))

No przecież wiem :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

A JEDNAK...