odwrotnosc smazenia-urzadzenie

1. Data: 2014-05-14 21:28:15

Temat: odwrotnosc smazenia-urzadzenie
Od: "vicent" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nazywa to urządzenie na którym ta pani "smaży" lody?
http://www.youtube.com/watch?v=3D_fSXUxB-g

2. Data: 2014-05-14 22:01:51

Temat: Re: odwrotnosc smazenia-urzadzenie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.alibaba.com/showroom/ice-pan.html

3. Data: 2014-05-15 15:16:52

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 May 2014 21:28:15 +0200, "vicent" <v...@p...com>
wrote:

>Jak się nazywa to urządzenie na którym ta pani "smaży" lody?
>http://www.youtube.com/watch?v=3D_fSXUxB-g

"Anti-griddle" albo "cold plate" na to wołają, nie wiem, jak się wabi
po polsku.

--
Maciej Bójko

4. Data: 2014-05-16 23:50:41

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-14 21:28, vicent pisze:
> Jak się nazywa to urządzenie na którym ta pani "smaży" lody?
> http://www.youtube.com/watch?v=3D_fSXUxB-g

Nie wiem jak to się nazywa, ale w takim tempie pieniędzy się nie da
zarobić... :)

5. Data: 2014-05-16 23:59:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisał:

> Nie wiem jak to się nazywa, ale w takim tempie pieniędzy się
> nie da zarobić... :)

Spokojnie, nie tylko na fastfudztwach ludzie zarabiają.

Jarek

--
Ludzie lody z mina tępą
Wtranżalają, co się zmieści,

6. Data: 2014-05-17 13:08:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 May 2014 23:50:41 +0200, wolim napisał(a):

> Nie wiem jak to się nazywa, ale w takim tempie pieniędzy się nie da
> zarobić... :)

Bo to jest antypatelnia przecież :-D

7. Data: 2014-05-17 13:12:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 May 2014 23:59:55 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Spokojnie, nie tylko na fastfudztwach ludzie zarabiają.

W sumie prawda - do "zagospodarowania" jest ogromna grupa ludzi gotowych
słono płacić za samą przyjemność bycia obsługiwanym i to w najbardziej
idiotyczny sposób, a największe wzięcie ma upokorzenie i/lub upodlenie
i/lub bezsensowny wysiłek obsługującego... Niestety.

Żywność?
Suszona włoszczyzna
Smardze
Re: suszone pomidory