odzywka na suche rozdwojone koncowki

1. Data: 2006-01-23 13:54:01

Temat: odzywka na suche rozdwojone koncowki
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znacie skuteczne z waszego doswiadczenia odzywki bez spolukiwania na wlosy
po trwalej z suchymi rozdwojonymi koncowkami?
Na rynku jest mnostwo roznych odzywek a tak naprawde nie wiadomo, ktora jest
naprawde skuteczna.
Dziekuje z za odpowiedzi
Pozdrawiam
Pati

1. Data: 2006-01-23 14:00:49

Temat: Re: odzywka na suche rozdwojone koncowki
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 14:54:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Profil* skreślił te oto słowa:

> Witam
> Znacie skuteczne z waszego doswiadczenia odzywki bez spolukiwania na wlosy
> po trwalej z suchymi rozdwojonymi koncowkami?

Tzw terapia metalowa.

Obciąć rozdwojone końcówki.

I nie liczyć na cuda, bo co niby ta odżywka miałaby robić, żeby koncówki
przestały być rozdwojone?

A potem na włosy np Gliss Kur z jedwabiem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-23 14:19:44

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dnia 01/23/2006 3:00:49 PM +0100
| Osoba znana jako Lia <i...@p...org>
| Taki oto list: odzywka na suche rozdwojone koncowki

> I nie liczyć na cuda, bo co niby ta odżywka miałaby robić, żeby koncówki
> przestały być rozdwojone?

No jak to co? Skleić!! Skoro już nawet proszki do prania są
inteligentne, to czemu głupia odżywka nie miałaby mieć działania butaprenu?

A tak na serio ktoś kiedyś pisał o balsamie Avonu na rozdwojone
końcówki, ale ja w t cuda nie wierzę.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

1. Data: 2006-01-23 15:10:56

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> naprawde skuteczna.

Rzozdwojone koncowki najlepiej obciac, nic ich juz nie yratuje. Te wszystkie
balsamy zapobiegaja rozdwajaniu. Mnie sluzyl taki garniera w zielonej,
okraglej butelce. Avon tez fajny.
=====
annaM

1. Data: 2006-01-23 18:03:15

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> A potem na włosy np Gliss Kur z jedwabiem.

Masz na myśli odżywkę (do spłukiwana, choć dokladniej to balsam) czy odżywkę
w sprayu (ekspresowa odzywka regenerująca - płynny jedwab) czy może
odżywkę/maseczkę w okrągłym pudełku?

Pozdr!
Ania

1. Data: 2006-01-23 18:13:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 19:03:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania* skreślił te oto słowa:

> Masz na myśli odżywkę (do spłukiwana, choć dokladniej to balsam)

To.
Świetnie robi skrętowi kręconych włosów.

> czy odżywkę
> w sprayu (ekspresowa odzywka regenerująca - płynny jedwab) czy może

Nie znam.

> odżywkę/maseczkę w okrągłym pudełku?

A od tej jest lepsza ta pomarańczowa aromaterapeutyczna.
(Różowa jest gorsza.)

1. Data: 2006-01-23 18:24:24

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> To.
> Świetnie robi skrętowi kręconych włosów.

Racja, zgadzam się :) To jedyna odżywka, po której nie mam na głowie jednego
wielkiego kołtuna ;-/

> Nie znam.

Żadna strata - ja mam i niestety spodziewalam się jakichś efektow (chociażby
intensywniej pachnących włosow)

> A od tej jest lepsza ta pomarańczowa aromaterapeutyczna.
> (Różowa jest gorsza.)

Zanotowałam - są jeszcze do włosow blond (o tej myślalam) i do ciemnych. Ta
aromaterapeutyczna 'coś robi' ? :)

Pozdr.
Ania

1. Data: 2006-01-23 18:29:46

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 19:24:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania* skreślił te oto słowa:

> Zanotowałam - są jeszcze do włosow blond (o tej myślalam) i do ciemnych. Ta
> aromaterapeutyczna 'coś robi' ? :)

Po tej do brązowych ładnie kolor się rozświetla, ale ta pomarańczowa
genialnie nawilża nie obciążając.
Obie dobre, ale pomarańczowa intensywniej działa IMO.
A wg opisu zapewnia "głęboką regenerację".

1. Data: 2006-01-23 20:10:08

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od tej jest lepsza ta pomarańczowa aromaterapeutyczna.
> (Różowa jest gorsza.)

Dla mnie ta pomarańczowa regenerująca niby aromaterapeutyczna jest idealna,
rewelacyjna i po prostu naj ;-) Świetnie nawilża włosy, są lśniące i...
wolniej się przetłuszczają, wyglądając na naprawdę zdrowe mimo ciągłego
farbowania. Polecam bez dwóch zdań.

1. Data: 2006-01-23 20:43:59

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil napisał(a):
> Witam
> Znacie skuteczne z waszego doswiadczenia odzywki bez spolukiwania na wlosy
> po trwalej z suchymi rozdwojonymi koncowkami?

Teraz uzywam serum Avonu na zniszczone koncowki. Chce je jak najszybciej
zuzyc bo moim zdaniem jest beznadziejne. IMHO nic nie przebije jedwabiu
Farouk'a.

Pozdrawiam
Aduś

en vogue - poszukuję sukienki [Warszawa]
co sądzicie...
strawberrynet i ekarta?
baza artdeco - czym zmywać?
Efekt błyszczenia