odzywka na suche rozdwojone koncowki

1. Data: 2006-01-23 20:51:16

Temat: Re: odzywka na suche rozdwojone koncowki
Od: white-apple <w...@w...web.de> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Serum na zniszczone koncowki Avonu.
Mam wlosy krecone suche i od zawsze mialam problem z rozdwajajacymi sie
koncowkami. Po obcieciu ich w pazdzierniku i regularnym stosowaniu ww
problem zniknal :) Dodam jeszcze, ze to serum jest bardzo wydajne (2-3
krople na raz)

Pozdrawiam
w.a.

1. Data: 2006-01-23 21:22:04

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B./Sana/ napisał(a):

> No jak to co? Skleić!! Skoro już nawet proszki do prania są
> inteligentne, to czemu głupia odżywka nie miałaby mieć działania butaprenu?

Noo, a swistak siedzi i skleja te koncowki.

th

1. Data: 2006-02-19 05:13:37

Od: "Agnieszka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze polecam jedwab Biosilk Faborouk USA
Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Znacie skuteczne z waszego doswiadczenia odzywki bez spolukiwania na wlosy
> po trwalej z suchymi rozdwojonymi koncowkami?
> Na rynku jest mnostwo roznych odzywek a tak naprawde nie wiadomo, ktora
jest
> naprawde skuteczna.
> Dziekuje z za odpowiedzi
> Pozdrawiam
> Pati

en vogue - poszukuję sukienki [Warszawa]
co sądzicie...
strawberrynet i ekarta?
baza artdeco - czym zmywać?
Efekt błyszczenia