oferta pracy - scinanie trawy w Wwie

1. Data: 2000-05-26 07:00:58

Temat: oferta pracy - scinanie trawy w Wwie
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dostalem ostatnio list na priv z prosba przekazania na grupe. Moze ktos sie
skusi.

Oto on:

Nie wiem czy pan mi pomoze ale nie wiem jak dostac sie na stron z
rozmowami. Otoz mam problem poszukuje kogos kto moglby kosic trawe przy domu
(Warszawa -Ursynow).

Moze zna pan kogos takiego. Prosze o pomoc.

Kontakt do mnie to tel. 528 50 72 w Warszawie. Nazywam sie Anna Lisowska.
Trawnik nie jest bardzo duzy, ale trzeba zajmowac sie nim systematycznie.
Nie posiadam kosiarki (!). Dom usytuowany jest w Warszawie - Ursynow, a
dokladniej w czesci zwanej Pyrami, niedaleko supermarketu Geant.

Jestem wdzieczna za pomoc.

Ania

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2000-05-26 08:05:18

Temat: Re: oferta pracy - scinanie trawy w Wwie
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Dostalem ostatnio list na priv z prosba przekazania na grupe. Moze ktos sie
> skusi.

Co trzeba wiedziec, zeby dobzre taka robote robic? Ile sie za cos takiego bierze
(tak przy - jak by ktos z grupowiczow mial jakas robote dla: informatyka,
specjalisty d/s systemu zapewnienia jakosci, auditora wewnetrznego, mlodego
inzyniera, nianki, sprzataczki i co tylko komu do glowy wpadnie - za jakies
ludzkie pieniadze, to ja chetnie wezme - nawet wieczorami i w weekendy).

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-05-26 13:39:48

Od: "Andrzej Blotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a) w wiadomości: <3...@r...prv.pl>...

> [...]
>ludzkie pieniadze, to ja chetnie wezme - nawet wieczorami i w weekendy).

A Gdzie mieszkasz?

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-05-29 07:32:00

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Blotnicki wrote:

> A Gdzie mieszkasz?

Na Goclawiu.

Poz,
rob.

5. Data: 2000-05-30 09:27:19

Od: "Andrzej Blotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na Goclawiu.

W okolicach Wroclawia moze bym pomógl... :-(
a tak to tylko pozdrawiam :-)

Andrzej

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

6. Data: 2000-06-07 18:59:54

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalem ostatnio list na priv z prosba przekazania na grupe. Moze ktos
sie
> skusi.
no i co skusił się ktoś?
pozdr. jerz

kasztan jadalny
Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika
nieznane kwiatki
Re: Rozne takie tam....