[offtopic] fotki/ilustracje ludzkiego serca

1. Data: 2001-03-18 14:29:30

Temat: [offtopic] fotki/ilustracje ludzkiego serca
Od: TroXX <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie z ktorym sie do Was zwracam moze wydac sie dosc dziwne i
nietypowe ;) Ale poniewaz problem czesciowo zwiazany jest z medycyna,
dlatego pisze na te grupe...
Mianowicie: poszukuje zdjec ludzkiego serca (nie rentgeny!), potrzebne
mi sa takze ilustracje (rysunki) np. z ksiazek medycznych.Przekopalem
juz internet w poszukiwaniu takich materialow ale wyniki raczej marne,
a nie mam dostepu do ksiazek medycznych... grafiki powinny miec
wymiary przynajmniej jakies 300x300 pixeli, mniejsze juz nie bardzo mi
sie przydadza.Jesli ktos jest w posiadaniu takich grafik lub wie gdzie
moge to znalezc (na sieci), prosze o kontakt.

z gory dzieki za pomoc :)

2. Data: 2001-04-05 16:08:00

Temat: Re: [offtopic] fotki/ilustracje ludzkiego serca
Od: Zurawski Maksymilian <l...@m...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Mar 2001, TroXX wrote:

> [...]
> Mianowicie: poszukuje zdjec ludzkiego serca (nie rentgeny!), potrzebne
> mi sa takze ilustracje (rysunki) np. z ksiazek medycznych.

Witam rowniez.
Sluchaj, jesli szukasz anatomii i wszystkiego co z anatomia jest
zwiazane, przebiegi nerwow, uklady miesniowe, naczynia, tak serca jak i
wszystkiego, co w czlowieku siedzi polecam internetowa strone

www.bartleby.com

tam jakis swirek, musi byc twardy i cholernie cierpliwy, umiescil anatomie
Gray'a - swietna ksiazka o anatomii prawidlowej. I wlasnie pod "Gray's
human anatomy" szukaj tego, co Cie interesuje.

Pozdrawiam.

Acard, Capivit i takie inne...
Kontuzja kolana
rosnie nam rosnie :)