ogloszenie drobne (oddam w dobre rece ew zamienie)

1. Data: 2000-05-10 10:12:06

Temat: ogloszenie drobne (oddam w dobre rece ew zamienie)
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam w dobre rece sadzonki grubosza drzewiastego (crasula crasula).
Przy okazji robienia porzadku ze starym "drzewkiem szczescia" narobilo
sie tego z 50 sztuk, bylo to ze trzy miesiace temu, teraz juz sie pewnie
ukorzenily. Ewentualnie przyjme cos w zamian :-)
Aha: trzeba po nie przyjechac do mnie do Lodzi

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

2. Data: 2000-05-15 08:54:07

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:

> [...]
> ukorzenily. Ewentualnie przyjme cos w zamian :-)
> Aha: trzeba po nie przyjechac do mnie do Lodzi

Moze podesle siostre albo jej chlopaka :)
Podaj tylko na priva jakis telefon i adres, coby sie skontaktowac mogla. A
na ta wymiane, to kiedys moge przy okazji podrzucic, bo mam kawalek jednak
do Ciebie.

Pozdrawiam,
robal.

JAK SIE ODGRODZIĆ OD PRZECHODNIÓW