[ogłoszenie] - jezyk migowy

1. Data: 2003-09-12 11:56:25

Temat: [ogłoszenie] - jezyk migowy
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
udzielę korepetycji z języka migowego (SJM) na poziomie I stopnia
(na terenie Rzeszowa)

Misiaola
(jestem mgr surdopedagogiki)

2. Data: 2003-09-12 13:49:07

Temat: Re: [ogłoszenie] - jezyk migowy
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> udzielę korepetycji z języka migowego (SJM) na poziomie I stopnia
> (na terenie Rzeszowa)

A znasz kogos dobrego w Krakowie? Może być jakiś ośrodek, bo poszukuję zajęć
dla mojej córki. Byłabym naprawdę wdzięczna.

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

3. Data: 2003-09-12 14:19:53

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie znam nikogo osobiście :((
jedynie co moge polecić to:
Polski Związek Głuchych
Oddział Małopolski
ul. Św.Jana 18
31-018 Kraków
Tel/fax (012) 422-39-94, 422-73-45
e-mail: p...@o...pl
z pewnością organizują kursy i szkolenia wszystkich 3-ch stopni

powodzenia w poszukiwaniach !
Misiaola
Użytkownik beata <b...@s...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjsjrh$m84$...@n...onet.pl...

4. Data: 2003-09-13 05:57:38

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie znam nikogo osobiście :((
> jedynie co moge polecić to:
[ ..ważny adres..]

Dziękuję bardzo, jestem Ci wdzięczna, choć szkoda, że nie mieszkasz w
Krakowie.

pozdrawiam
beata

--
[...]

Rozkłady materiału j. francuski
[NTG] Sprzedam/zamienie domene WWW.ORG.PL SAM ZOBACZ!!!
Pytanie o wznowienie studiow
oceny w internecie www.ocena.pl
eteacher to niemieckiego w starej wersji