ogorki z papryka.

1. Data: 2005-08-08 07:59:45

Temat: ogorki z papryka.
Od: "bla" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i mam zagwostke...

Udalo mi sie kupic ogorki a raczej takie malenkie ogoreczki ktore hcialabym
wlozyc w sloik razem z malenkimi kawalkami papryki ...TAk by zima wyjac i
miec dodatek-zakaske czy do mies czy do alkocholu.. Jednak nie mam przepisu
na zalewew jaka moglabym je wrzucic.. Chcialabym by byla troche
pikantniejsza w smaku.. CZy ktos mozeporatowac mnie spr. przepisem ..
Szukalam w archiwum ale jakos .. nic nie wyszperalam .. OKi ide je myc i
czekam na pomocna dlon.

2. Data: 2005-08-10 17:14:57

Temat: Re: ogorki z papryka.
Od: "bla" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja ..podciagam i wklepuje przepis jaki zastosowalam. Dzis otworzylam1
sloiczek i musze stwierdzic iz spelnil on kazde z moich oczekiwan..
SMACZNKIUTKIEEE

Najpierw przygotowac zalewe w nastepujacych proporcjach:
1 litr wody
1 lyzka soli
2 lyzki cukru
1 szklanka octu (10%)

Ogorki ulozyc w slojach (ja uzywam kazdego rozmiaru sloikow jaki mi wpadnie
w rece, nawet takie od dzemu)do kazdego sloja dodac po
3 ziarnka pieprzu
3 ziarnka ziela angielaskiego
1 lyzeczke gorczycy
kawalek korzenia chrzanu
troche kopru (kwiatek)
paseki czerwonej papryki .

3. Data: 2005-08-10 20:43:33

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bla" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczekiwan.. SMACZNKIUTKIEEE
>
> Najpierw przygotowac zalewe w nastepujacych proporcjach:

Szklanka octu na litr wody??? Nie za dużo? Nie jest to, aby za kwaśne?
Pytam, bo niedawno robiłam ogórki - podobne proporcje: szklanka octu na
4,5 szkl wody - i cholercia wyszły kwaśne jak diabli :((
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

4. Data: 2005-08-17 09:01:36

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> [...]
> Pytam, bo niedawno robiłam ogórki - podobne proporcje: szklanka octu na
> 4,5 szkl wody - i cholercia wyszły kwaśne jak diabli :((

Robie takze 1szkl. octu na 4,5szkl. wody, ale daje 5 lyzek cukru i... zalewa
jest idealna do wszystkiego.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

okap teleskopowy, opinie?
Mastercook vs Bosch
salsa mexicana-jaki przepis?