ogród Krychy i Basi

41. Data: 2004-01-10 23:37:21

Temat: RE: ogród Krychy i Basi
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko
(...)
> Tak se oglądam, jakaś zazdrość mnie zżera, ale tak se myślę, że czegoś
> w tych ogrodach brakuje... Już wiem! Klona, oczywiście :-).
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Ogród bez klona i sterczyka to nie ogród :-))
:-) Bogusław

42. Data: 2004-01-11 08:20:38

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Ogród bez klona i sterczyka to nie ogród :-))
> :-) Bogusław

Hejka. To po prostu działeczka. :-)
Pozdrawiam skromnie Ja...cki
H.Z.: "Jednym z mitów kretyńskich jest mit o Dedalu i Ikarze." ;-)

43. Data: 2004-01-11 09:09:36

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko

[...]

> Hejka. To po prostu działeczka. :-)
> Pozdrawiam skromnie Ja...cki

Nawet na najmniejszej działeczce winno się znależć miejsce dla Acer
palmatum 'Linearilobum Rubrum' i Cypripedium henryi.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

44. Data: 2004-01-11 09:12:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. To po prostu działeczka. :-)
> Pozdrawiam skromnie Ja...cki
:)
dlatego ja nie majac sterczyka
i (chyba?) nie majac juz klonu
nazywam te swoje ary ponderoza
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

45. Data: 2004-01-11 09:32:43

Temat: Odp: ogród Krychy i Basi
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEPLFBAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Nawet na najmniejszej działeczce winno się znależć miejsce dla Acer
> palmatum 'Linearilobum Rubrum' i Cypripedium henryi.

Miejsce to może i by było. Tylko po co go tak marnować?
Pozdrawiam :-)
Janusz

46. Data: 2004-01-11 10:26:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Dirko
>
> [...]
>
> Nawet na najmniejszej działeczce winno się znależć miejsce dla Acer
> palmatum 'Linearilobum Rubrum' i Cypripedium henryi.

Nie masz to jak konstruktywna krytyka. Klony mam (nawet cztery) i jawory za
płotem, a powiedz mi łaskawco, dlaczego mam uprawiać storczyki, jeśli
kompletnie nie mam ku temu warunków? To tak jak z baletem, też się tym nie
zajmuję:-))))

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2004-01-11 10:29:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Ogród bez klona i sterczyka to nie ogród :-))

Czy zamiast sterczyka moze byc przedwcześnie pobudzony do życia trójlist? Bo
jednak chciałabym na ten mój skarwek ziemii nazywac ogrodem, nie mam pomysłu
na inna nazwę :(

Pozdrawiam,
Kaśka

48. Data: 2004-01-11 10:58:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bo
> jednak chciałabym na ten mój skarwek ziemii nazywac ogrodem, nie mam
:)
a wlasnie
:)
jak nazywacie "inaczej" swoje ogrody
:)
dla mnie to jest najczesciej Ponderoza albo Wygodka ...
:)
ale nie bynajmniej od tego
z czym Wam sie to moze kojarzy
ale od zwyczajowej nazwy osady Wygoda
do ktorej administracyjnie naleza moje wlosci
:)

49. Data: 2004-01-11 11:09:44

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btr8m7$2ts$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Czy zamiast sterczyka moze byc przedwcześnie pobudzony do życia trójlist?
> Bo jednak chciałabym na ten mój skarwek ziemii nazywac ogrodem, nie mam
> pomysłu na inna nazwę :(

Hejka. Kasiu wyjdź z depresji. :-) Znając listę posiadanych przez Ciebie
roślin trudno ukryć podziw dla Twojego ogrodu.
Nie każdy zaraz musi być Pendereckim. ;-)
Pozdrawiam z uznaniem Ja...cki
P.S. "Natura nie znosi próżni, kultura - próżności"

50. Data: 2004-01-11 11:13:20

Temat: nie na temat grupy
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej obrobic je graficznie ? Odchudzic z pikseli ? Pozostawic
tylko
> w wersji 'dla monitora', ale zachowac wielkosc 800x600 lub chociazby
640x480
> ?
> Pozdrawiam
> Asia

Żeby zdjęcie miało przyzwoitą jakość przy rozdzielczości 640x480 należałoby
zapisać je w wielkości ok. 100kB. Zdjęcia które widzisz sa obrobione
graficznie ale pamiętaj, że na wagę zdjęcia składa się ilość pikseli i
kompresja koloru.
Wielkość 800x600 czy 640x480 jest wielkością bezwzględną. Odchudzanie z
pikseli oznacza spadek rozdzielczości np. do 400x200. Inaczej pikseli nie da
się wyjąć, bo przecież te cyferki to piksele.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Giełda kwiatowa...