ogrzewanie a okna i nawilżanie pomieszczenia ??

1. Data: 2005-11-18 12:07:32

Temat: ogrzewanie a okna i nawilżanie pomieszczenia ??
Od: "katri" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów ...

Mam problem ...
Zaczął się okres grzewczy, ogrzewanie mam centralne,
i w pokoju mam zamontowane okna plastikowe.
Przez cały dzień termostat jest ustawiony na
3 stopień (z 4 możliwych) a okno jest zamknięte i jest ok.
Wieczorem natomiast przed pójściem spać przykręcam
termostat na 2 i rozszczelniam okno, bo inaczej jak bym
tego nie zrobiła, to rano po obudzeniu, miałabym całe okna
zaparowane, woda się na nich zbiera i potem spływa po oknie
od środka pokoju. Szyby mokre, woda ścieka mi na parapet
i ogólnie chlew się robi...od czego to może być ?
Noce coraz zimniejsze i nie mogę zupełnie przykręcać termostatów,
żeby mi okna nie parowały, bo zamarznę....
Poza tym nie wiem też w jaki sposób nawilżać pomieszczenie (9 m2).
Kaloryfer mam umieszczony pod oknem, a łóżko mam przy kaloryferze
i strasznie źle się śpi a nie mam zasadzie możliwości przestawienia
mebli....
...co zrobić ?

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie info
K.