ogrzewanie mieszkania

1. Data: 2006-02-12 08:14:57

Temat: ogrzewanie mieszkania
Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W lutym kupiłem swoje pierwsze mieszkanie - stąd brak doświadczenia :)
Właśnie dostałem rachunek za dopłatę do ogrzewania, wynika z tego, że za
okres 10.2004 - 10.2005 w sumie (z tą dopłatą) płacę 210 zł miesięcznie.
Mieszkanie 51m2 na 3 - przedostatnim piętrze. Budynek z lat 50-tych, z
cegły.
Problem jest w tym, że wprowadziłem się w sierpniu, remont robiłem w lipcu
(okna, drzwi, kaloryfer itp). Zanim kupiłem mieszkanie nikt w nim nie
mieszkał przez 5 lat (postępowanie sądowe), zawory na kaloryferach były
ustawione na 1-2 (w mieszkaniu było zimno). Aha - jeden podzielnik podczas
wymiany kaloryfera się zgubił.
Czy to jest normalne - takie opłaty ? Trochę się boję, bo teraz było mroźnie
i kaloryfery mocno grzały i za rok mogę dostać 2 razy więcej...
Podrawiam i czekam na jakiś komentarz.
owp