okap na kuchenką

1. Data: 2005-01-07 13:34:35

Temat: okap na kuchenką
Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na jakiej wysokości nad kuchenką powinien wisieć okap?
Pytanie przy okazji: chcę nad okapem zamontować szafkę z drzwiczkami
uchylanymi w górę; jaka powinna być jej głębokość - dostosowana do
głębokości kuchenki czy kredensu?

--
.:: sjf ::..
"Linux is like Wigwam. No gates, no windows... Apache inside ;-)"

2. Data: 2005-01-07 13:40:37

Temat: Re: okap na kuchenką
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Jan 2005 14:34:35 +0100
"..:: sjf ::.." <s...@u...org> wrote:

> Na jakiej wysokości nad kuchenką powinien wisieć okap?

do ok. 70cm

> Pytanie przy okazji: chcę nad okapem zamontować szafkę z drzwiczkami
> uchylanymi w górę; jaka powinna być jej głębokość - dostosowana do
> głębokości kuchenki czy kredensu?

a jaki to okap? szufladowy? zwykly?
ja mam glebokosci okapu, okap do zabudowy (szufladowy)

Sierp

3. Data: 2005-01-07 14:50:32

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie przy okazji: chcę nad okapem zamontować szafkę z drzwiczkami
> uchylanymi w górę; jaka powinna być jej głębokość - dostosowana do

Ja mam 78 cm.

--
pozdrawiam
pawelWN

4. Data: 2005-01-07 15:11:57

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jan 2005 15:50:32 +0100
"pawelWN" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Witam,
> Ja mam 78 cm.

glebokosc szafki wiszacej??

Sierp

5. Data: 2005-01-07 15:18:39

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> glebokosc szafki wiszacej??
>
> Sierp

Oczywście na takiej wysokości jest okap.

--
pozdrawiam
pawelWN

6. Data: 2005-01-07 21:51:23

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org> napisał w wiadomości
> Na jakiej wysokości nad kuchenką powinien wisieć okap?

Tak zeby nie uderzal Cie w glowe za kazdym razem gdy sie zblizysz. Dla
jednych jesto 60 cm dla innych 80.
U mnie ta odleglosc wynosi rowno 70cm.

> Pytanie przy okazji: chcę nad okapem zamontować szafkę z drzwiczkami
> uchylanymi w górę; jaka powinna być jej głębokość - dostosowana do
> głębokości kuchenki czy kredensu?

Gornych szafek.

m.

7. Data: 2005-01-09 07:52:45

Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do ok. 70cm

IMHO w zaleznosci od upodoban, wzrostu i otaczajacej go zabudowy :) z
uwzglednieniem sily ciagu okapu i jego wielkosci, np okap o szer 90cm moze
byc wyzej niz o szer 60, tak jak ten co ma wiekszy ciag moze byc wyzej od
tego z mniejszym ciagiem.

pozdrawiam
marcin

8. Data: 2005-01-10 13:53:56

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minimalna wysokosc podana jest na gwarancji kazdego okapu, jezeli jest
mniejsza tracisz gwarancje.
u mnie to bylo 70cm dla plyty gazowej i 60 dla elektrycznej - okap Candy

pozdrawiam

Piece CO
"Amerykanka" 140 cm
Płyta ceramiczna Gorenje - podlaczenie