okap nad kuchenke gazowa

1. Data: 2003-10-03 10:09:58

Temat: okap nad kuchenke gazowa
Od: Robert Worec <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

mam kupic do nowego mieszkania okap kuchenkowy; w sklepach widzialem w
cenie 150-200 PLN w dwu rodzajach:

1. jako model elektryczny z wymiennym filtrem

2. model stacjonarny tj. blaszana konstrukcja z wiatraczkiem w srodku i
rura do wentylacji

gotuje dla siebie i psa i niecodziennie - ktory model mozeci mi polecic?

dziekuje - Rob

1. Data: 2003-10-03 18:49:07

Temat: Odp: okap nad kuchenke gazowa
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Worec <R...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bljhtm$kq5$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> rura do wentylacji
>
> gotuje dla siebie i psa i niecodziennie - ktory model mozeci mi polecic?

Witam serdecznie

Ten pierwszy to się do niczego nie nadaje, to teoretycznie jest
tzw.pochłaniacz, natomiast nie sprawdza sięw ogóle i w zasadzie nie wiem po
co to produkują.

Drugi model to w tej cenie tez się pewnie do niczego nie nadaje ale jest
wyjsście tzn Wyrzucasz ten orygialny wiatrak(za mała wydajnosć) i trzeba
wstawić np. wentylator kanałowy dospelu np typ wb 200 , ma srednio 3 razy
większą wydajnośc niz te w tych tanich okapach, koszt rtakiego wentylatora
to około 150 pln i wydajność w granicach 600 m3, można do tego dokupic i
wstawic płynny regulator obrotów

pozdrawiam busek

1. Data: 2003-10-03 21:51:40

Temat: Re: okap nad kuchenke gazowa
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

busek wrote:

> Ten pierwszy to się do niczego nie nadaje, to teoretycznie jest
> tzw.pochłaniacz, natomiast nie sprawdza sięw ogóle i w zasadzie nie wiem po
> co to produkują.

Produkuja, bo ktoś to kupuje !
Ale fakt, że jest to-to do d..

Chciałbym nieśmiało zwrócić uwagę, że - jeśli mieszkasz w bloku - przy
pierwszej kontroli przyp...li sie do okapu (a w zasadzie - wyciągu)
kominiarz i bedzie Cię to kosztować łapówę lub demontaż.
Takie niestety mamy debilne przepisy.
Więcej na pl.misc.budownictwo, gdzie temat okapów był wałkowany
dziesiątki razy

sadyl

1. Data: 2003-10-06 08:27:41

Od: Robert Worec <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote in
> Chcialbym nieśmialo zwrócic uwage, ze - jeśli mieszkasz w bloku - przy
> pierwszej kontroli przyp...li sie do okapu (a w zasadzie - wyciągu)
> kominiarz i bedzie Cie to kosztowac lapówe lub demontaz.
> Takie niestety mamy debilne przepisy.

jak nie urok to sraczka :)))
niemniej dziekuje pieknie kolegom za podpowiedzi - Tob.

Jak podać karpia
RE: Co na dolek zrobic sobie?
wino 44
kupno lodowki jaka??? c.d...