okna pcv - Poznan

1. Data: 2006-10-29 19:56:22

Temat: okna pcv - Poznan
Od: " cerrera" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wierzę, że na grupie udzielają się również poznańskie pyrki ;-) stąd moje
pytanie właśnie do Was (ale nie tylko) - muszę wymienić okna w całym
mieszkaniu - najchętniej przed zimą.
Chcę wstawić okna z PCV - na co zwrócić uwagę?

Wpadła w moje ręce ostatnio jakaś ulotka zachwalająca okna bez ołowiu w
składzie - czy to jakiś ewenement?
Czy możecie polecić jakiegoś konkretnego producenta? Montażystów? - no i jak
na poznaniankę przystało spytam : ile to kosztuje i czemu tak drogo ;-P ?

pozdrawiam :-)

2. Data: 2006-10-30 08:19:59

Temat: Re: okna pcv - Poznan
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cerrera wrote:
> [...]
> na poznaniankę przystało spytam : ile to kosztuje i czemu tak drogo ;-P ?

Moge co najwyzej odradzic: firma Dako - w zeszlym roku wymieniali nam
okna i wszystko bylo pieknie do momentu reklamacji...

Pozdro

Maseł

3. Data: 2006-10-30 15:33:21

Od: " cerrera" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Moge co najwyzej odradzic: firma Dako - w zeszlym roku wymieniali nam
> okna i wszystko bylo pieknie do momentu reklamacji...

hmm a co sie stalo?

4. Data: 2006-10-31 21:20:18

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cerrera wrote:

> hmm a co sie stalo?

1) dziabniety parapet - wykonaca odsyla do producenta parapetu, ten
najchetniej do producenta trocin (parapet z plyty wiorowej), ...
2) szyby uszkodzone podczas montazu - proba odeslania do producenta szyb
(i pewnie dalej do kopalni piasku kwarcowego)...

Ogolnie - wziac kase = chetnie, zalatwic cos sprawnie = to nie nasz
problem...

Pozdro

Maseł

Cyfrowe podzielniki ciepla - dlaczego nabij?
to tylko próba
Co uważacie o...?
Suche wylewki - posadzka pod kafelki
Izolacja sufitu - praktyka- skuteczność vs. koszty