okulary ajurwedyjskie

1. Data: 2007-05-19 15:23:37

Temat: okulary ajurwedyjskie
Od: "Piotrek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos mial okazje korzystac z tych okularow?
http://allegro.pl/item193504910_leczenie_wzroku_np_z
_5_d_do_prawie_zera_warto.html
Warte to tej ceny?:)

2. Data: 2007-05-19 15:37:07

Temat: Re: okulary ajurwedyjskie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy ktos mial okazje korzystac z tych okularow?
> [...]

nic nie warte - paramedycyna zajmuje sie inna grupa

casus

3. Data: 2007-05-19 15:46:13

Od: "Piotrek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

_5_d_do_prawie_zera_warto.html

> nic nie warte - paramedycyna zajmuje sie inna grupa

no ale przesciez ich przydatnosc jest potwierdzona przez jakas dr :)
a jaka grupe polecasz?

4. Data: 2007-05-19 18:15:18

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> a jaka grupe polecasz?

na news gazeta jest grupa "allgro" tam sa rozne fajne aukcje... mozna i ta
wyslac. Wada genetyczna usuwana przez sitko, no no :)

5. Data: 2007-05-20 10:48:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

_5_d_do_prawie_zera_warto.html

> no ale przesciez ich przydatnosc jest potwierdzona przez jakas dr :)
> a jaka grupe polecasz?

nie poleca, tylko stwierdza, ze nie sa szkodliwe. A to robi roznice.
nie wiem jaka grupe Ci polecic, ale na pewno nie sci.medycyna

casus

6. Data: 2007-05-20 12:50:52

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://allegro.pl/item193504910_leczenie_wzroku_np_z
_5_d_do_prawie_zera_warto.html

Jest rzeczą oczywistą, że krótkowidz mrużący oczy widzi nieco wyraźniej.
Tak samo z tym patrzeniem przez sitko.

7. Data: 2007-05-20 13:22:58

Od: "Piotrek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko co robic zeby poprawic wzrok poza operacja?
Okulisci potrafia okulary przepisac ale to zadne wyjscie.

8. Data: 2007-05-20 13:35:05

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko co robic zeby poprawic wzrok poza operacja?
> Okulisci potrafia okulary przepisac ale to zadne wyjscie.

Nie jestem lekarzem, tylko krótkowidzem od 12 lat sporadycznie noszącym
przepisane okulary -1.0 (zakładam podczas prowadzenia samochodu, czasem
do oglądania TV gdy odczytanie napisów zajmuje mi zbyt dużo czasu).
Okuliści robią to, co jest skuteczne w poprawieniu wzroku, czyli właśnie
przepisują okulary/szkła kontaktowe. Innym wyjściem jest korekta wzroku
podczas operacji. Tandetne oprawki za kilka stówek zalepione
perforowanym tworzywem można sobie za przeproszeniem, w d* wsadzić.

9. Data: 2007-05-20 15:12:54

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to działało to byłaby rewelacja. Te 245 złotych to znacznie mniej niż
koszt operacji typu Lasik a poza tym niczego nie trzeba ciąć. Problem że
chyba okulary nie powodują zmniejszenia wady wzroku

10. Data: 2007-05-20 19:14:22

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko co robic zeby poprawic wzrok poza operacja?
> Okulisci potrafia okulary przepisac ale to zadne wyjscie.

gdyby nauka potrafila skutecznie wyleczyc krotkowzrocznosc to dawno nie
mialbys wady wzroku i nie nosilbys korekcji. Stad korekcja okularowa to
wyjscie. Soczewki kontaktowe to wyjscie. Laserowa korekcja to wyjscie.
Chodzenie po omacku....tez jest wyjsciem. Wybor nalezy do Ciebie. Nie ma
tutaj sytuacji bez wyjscia.

casus

June 6, World Contact with aliens
rak prostaty
Dziaslo krwawi przy dotyku
Lek na choroby autoagresywne -w kontekście choroby Kawasaki?