okulista - Katowice

1. Data: 2006-05-08 08:26:23

Temat: okulista - Katowice
Od: nobody <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie: szukam dobrego okulisty w Katowicach lub w okolicach
(powiedzmy w promieniu do 30km). Jak ktos dodatkowo ma namiar na dobrego
i taniego optyka to tez poprosze ;) Z gory dzieki.

2. Data: 2006-05-08 18:24:40

Temat: Re: okulista - Katowice
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nobody napisał(a):
> [...]
> (powiedzmy w promieniu do 30km). Jak ktos dodatkowo ma namiar na dobrego
> i taniego optyka to tez poprosze ;) Z gory dzieki.
ul. Ceglana w Katowicach. Szpital, czy klinika - może tam mają też
przychodnie ale tego nie wiem. Lekarka która tam pracuje podobno
najlepsza na calą polskę dr Gierek.

3. Data: 2006-05-08 18:52:26

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

>Lekarka która tam pracuje podobno najlepsza na calą polskę dr Gierek.

O Lol.
1. na ceglanej jest poradnia, ale zeby sie tam dostac to trzeba sie
zameldowac chyba o 5rano bo ludzie ciągną z całej Polski
2. szanse ze dostanie sie do Gierkowej sa liczone w promilach, moze zreszta
i dobrze:-)
3. ja bym polecala panią dok. Mrukwę-Kominek lub dok.Magnucką :-) Z tym, ze
poszukalabym raczej ich gabinetów, gdzie na mieście prywatnie, chyba ze ma
się chęć spędzić tam pól dnia:-)

HaNkA

4. Data: 2006-05-10 17:09:45

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> 3. ja bym polecala panią dok. Mrukwę-Kominek

rowniez polecam, choc, jak napisalas, jest bardzo zajeta; ja bylem akurat na
Ceglanej; pomogla mi w bardzo trudnym przypadku

recepty
studia
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
dlaczego wydychamy parę wodną?
nadmierna potliwosc