okulista i ??gradówka??

1. Data: 2006-08-28 11:30:55

Temat: okulista i ??gradówka??
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrocilem od okulisty 2h temu z diagnoza "Gradówka".

Ale tak czytam po necie i nabieram pewnosci, ze to wcale nie jest to:(

Wszedzie gdzie o tym czytam jest napisane ze to jest niebolesne.
A mnie wlasnie boli!!:(

Wczoraj mnie tylko oko bolalo - w zasadzie to chyba tylko powieka,
przy dotyku mocniej - a dzis obudzilem sie z jej upuchlizna(powieki).

Nawet jak ogladam fotki oka z gradowka to moje wyglada inaczej,
bo cala powieka jest opuchnieta i boli.

Bardziej mi to wyglada na jeczmien wew.

Co to moze byc? Chyba pojde do jakiegos innego okulisty...

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

2. Data: 2006-08-28 14:26:54

Temat: Re: okulista i ??gradówka??
Od: "Wasiuk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej mi to wyglada na jeczmien wew.

Właśnie jęczmień wewnętrzny nazywa się gradówka. Ja z nią walcze już ponad
rok i nikt mi nie jest w stanie pomóc. Jeżeli chodzi o ból to pamiętam jak
było zapalenie to troche mnie bolała i nabrzmiała a tak normalnie to
poprostu jest i jej nie czujesz...

Przemek

neurolog-zielona góra
Jestem alkoholikiem, narkomanem i lekomanem.
Odzież ciążowa MAMAfashion - NOWA KOLEKCJA!!!!!!!!!!!!
Starzeje się w przyśpieszonym tempie
Hiszpania? Chyba nie...