oparzenie

1. Data: 2004-08-25 12:40:05

Temat: oparzenie
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszytkich
jakies pol godziny temu oparzylam sie zelazkiem i mam juz dosc nieladna
szrame, zastanwiam sie czy zostanie mi blizna po tym wydarzeniu, a jesli
moglabym sie tego wystrzec, to co mam zrobic??dodam ze nie jest to dosc
powazne oparzenie, przykladalam lodem i teraz tylko troche piecze, ale
zostsal nieladan krecha:(:(

z gory dziekuje za pomoc
Karolina

2. Data: 2004-08-25 14:27:13

Temat: Re: oparzenie
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@w...pl> napisał(a)
wnews:cgi1cc$d1r$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> moglabym sie tego wystrzec, to co mam zrobic??dodam ze nie jest to dosc
> powazne oparzenie, przykladalam lodem i teraz tylko troche piecze, ale

Idz do sklepu po pantenol (czy jakos tak-tam beda wiedziec o co chodzi). Ta
krecha Ci najprawdopodobnie zostanie.

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-08-25 15:53:01

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moglabym sie tego wystrzec, to co mam zrobic??dodam ze nie jest to dosc
> powazne oparzenie, przykladalam lodem i teraz tylko troche piecze, ale

Tak, krecha zostanie. Ja tez sie kiedys oparzylam, przylozyla lod i nic mnie
nie bolalo i sie zapowiadalo, ze bedzie blizna, a jednak zostala.

4. Data: 2004-08-25 16:35:59

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podaj adres prywatny

5. Data: 2004-08-25 18:00:22

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Ekonet" <o...@p...pl> napisał(a) wnews:cgif4u$mh0$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam
> Podaj adres prywatny

?? A po co? Jesli wolno spytac? Dyskusja otwarta, nie tylko Karolina chce
skorzystac...

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2004-08-25 18:42:17

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moglabym sie tego wystrzec, to co mam zrobic??dodam ze nie jest to dosc
> powazne oparzenie, przykladalam lodem i teraz tylko troche piecze, ale

Krecha pewnie zostanie, albo bedzie bardzo wolno znikac. Ja oparzylam sie
kilka lat temu wkladajac reke do piekarnika i grzalki zostawily na wierzchu
mojej dloni dwie kreski. Mam je do dzis, choc sa juz o wiele bledsze.
To jakos tak juz jest, ze po oparzeniach blizny sa gorsze (z doswiadczenia).
Pozdrawiam.
Basiek.

testosteron -norma
szumy w uszach...
dermatolog warszawa
rozrost układu chłonnego
szukam stomatologa w w-wie z umowa z NFZ