operacja przegrody nosowej

11. Data: 2010-10-26 19:46:34

Temat: Re: operacja przegrody nosowej
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

adzik944 wrote:
> witam
> chcialbym zadac dwa pytania zwiazane z operacja przegrody nosowej ?
>
> 1. Na czym tak dokladnie polega ten zabieg, i czy niesie jakies
> ryzyko ?
> 2. Jakie znieczulenie jest lepsze miejscowe czy calkowite ?

Ja tez prostej nie mam ale jakos nie dokucza mi, za to na discovery widzialem
program gdzie tego typu prostowanie robilo sie nie metoda "blacharza" ale
laserem, mialo to redukowac bol do minimum jak i powiklania. Robili to koledzy
tj bracia z dawnego CCCP. Czy u nas ta technologia doszla czy moze sie nie
sprawdzila albo nikt nie byl na tyle chetny by ja do polszy sprowadzic?