opinie na temat odkurzacza, antyalergicznego

1. Data: 2003-09-28 13:26:49

Temat: opinie na temat odkurzacza, antyalergicznego
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o rade

Potrzebuje kupic odkurzacz o dobrym systemie filtrowania, jednoczesnie zeby
nie byl bardzi ciezki.
Dziekuje za wszystkie opinie i rady.

Andrzej

1. Data: 2003-09-29 04:23:35

Temat: Re: opinie na temat odkurzacza, antyalergicznego
Od: Dlugi <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 15:26:49 +0200, "Jędrek" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Prosze o rade
>
>Potrzebuje kupic odkurzacz o dobrym systemie filtrowania, jednoczesnie zeby

Sam stoje przed wyborem odkurzacza i w oko wpadla mi Cobra Zelmera -
koszt ok. 370zl, siedmiostopniowy system filtracji (filtr elektretowy
spelniajacy wymagania HEPA), posiada certyfikat osrodka badania
alergenow.....
Waga 6.5kg
Rozwazam model 2010.0E
Przeglad odkurzaczy (i nie tylko) mozesz znalezc na
http://www.dworek.jaroslaw.pl/
Podobno Zelmer robi odkurzacze "na gotowo" tez dla Elektrolux-a ale
nie zabardzo chce mi sie w to wierzyc.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-09-29 07:43:25

Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno Zelmer robi odkurzacze "na gotowo" tez dla Elektrolux-a ale
> nie zabardzo chce mi sie w to wierzyc.
>
> Pozdrawiam
> Dlugi
dzieki za odpowiedz, wlasnie rozwazalem zakup elektroluxa z filtrem
potrojnym ale o tym zelmerze to pierwsze slysze, czy moglbys cos wiecej
napisac o tym filtrowaniu
Andrzej

1. Data: 2003-09-29 08:51:26

Od: "Norb" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koszt ok. 370zl, siedmiostopniowy system filtracji (filtr elektretowy
> spelniajacy wymagania HEPA), posiada certyfikat osrodka badania

ja zastanawiałem się nad Silencerem Electrolux'a (skuszony reklamą, nie
ukrywam ;-)) ),
a tu widzę, że ten zelmer jest prawie dwukrotnie cichszy i co ważniejsze,
znacznie tańszy
ktoś to może potwierdzić ?

Norb

1. Data: 2003-09-29 09:19:56

Od: Dlugi <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003 09:43:25 +0200, "Jędrek" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>dzieki za odpowiedz, wlasnie rozwazalem zakup elektroluxa z filtrem
>potrojnym ale o tym zelmerze to pierwsze slysze, czy moglbys cos wiecej
>napisac o tym filtrowaniu
Nic na razie wiecej - to jest moj typ z internetu na razie, dopiero
bede sie musial przejsc do sklepu. Elektrolux ktorys ma bodajze filtr
typu HEPA ktory mozna myc i nie trzeba wymieniac (polookaj na
www.dworek.jaroslaw.pl - tam w opisie jest) choc filtry do Zelmera tez
nie sa drogie.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-09-29 09:24:03

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy moglbys cos wiecej
> napisac o tym filtrowaniu

O filtrach/filtrowaniu HEPA znajdziesz coś w archiwum grupy ->
www.google.pl -> Grupy dyskusyjne -> wyszukiwanie zaawansowane.

Powodzenia :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-29 09:27:09

Od: Dlugi <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003 10:51:26 +0200, "Norb" <j...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>ukrywam ;-)) ),
>a tu widzę, że ten zelmer jest prawie dwukrotnie cichszy i co ważniejsze,

Tego sie wlasnie obawiam - Zelmer podaje 64dB a Elektrolux ma 70 i
pisza ze jest najcichszy na rynku??
Poza tym w danych podaja roznie moc ssania - raz w watach a raz w
milibarach.
W Philips-ie dla mocy 1600W podaja 425W a dla innego dla takiej mocy
podaja 280milibarow. Dla porownania Zelmer Cobra 2010.5 przy mocy
1500W moc ssania 310W, typowana Cobra 2010.0E 1700W, ssanie 350W.
Wyglada ze zelmery maja slabsze ssanie co moze byc zwiazane z filtrami
- podawany Philips bodajze nie ma HEPA.

Pozdrawiam
Dlugi

Jak przykeić płytki
Bosch czy Buderus?
szukamy solidnych i rzetelnych wykonawców
sprzęt pod zabdowę
Okap kominowy obudowany w drewnie