opryszczka

1. Data: 2002-06-17 10:01:08

Temat: opryszczka
Od: "muhrke" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam problem z opryszczką. Atakuje mnie kilkanaście razy w roku niezależnie
od pory roku. Zaobserwowałam, że dostają ją kiedy jest zimno (wychłodzenie
organizmu), kiedy jest gorąco (przegrzanie organizmu) i kiedy bardzo się
czymś denerwuję (silny stres). Mam tę dolegliwość od najmłodszych lat, od
kiedy tylko pamiętam. Czasami jest to tylko jedna "sztuka", ale coraz
częściej mam obsypane całe usta i okolice ust. Wygłądam jak "kaczorek". Jest
mi z tym bardzo źle i mało komfortowo. Nie mogę swobodnie mówić, śmiać się,
jeść, pić a nawet umyć zębów. Jak do tej pory nie znalazłam żadnego "super
specyfiku", który albo by mnie wyleczył raz na zawsze z tego okropnego
wirusa, albo pomógł szybko i bezboleśnie pozbyć się go jak już się pojawi.
Ani zovirax, ani inne domowe sposoby typu pasta do zębów, rozgnieciona
aspiryna itp. nie pomagają.
Proszę poradźcie, co mam zrobić, jakie lekarstwo zastosować lub do jakiego
specjalisty się udać. A może są jakieś szczepionki na ten wirus?

muhrke

2. Data: 2002-06-17 10:50:53

Temat: Re: opryszczka
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

muhrke wrote:

> [...]
> Proszę poradźcie, co mam zrobić, jakie lekarstwo zastosować lub do jakiego
> specjalisty się udać. A może są jakieś szczepionki na ten wirus?

Niestety nie ma. Mam to samo co Ty...i to "od kiedy sięgnę pamięcią":(.
Był czas, że z "opryszczki na opryszczke" wykwity były coraz większe.
Pare razy też wysypało mnie tak, że mogłam zapomnieć o normalnym jedzeniu.
W grę wchodziły tylko zmiksowane zupki bo na ustach miałam jeden wielki strup.
I co tydzień nowe bąble. Koszmar.
Zaczęłam przyjmować Groprinozin (co miesiąc przez - kolejno - 6 dni).
Opryszczka przestała pojawiać się tak często i w takiej "ilości".
Od jakiegoś czasu (1,5 roku) miewam mały bąbelek sporadycznie
( mniej więcejco 2 miesiące) .
I co ważne "udało" mi się przez 1cały, okrąglutki rok nie mieć ataku oprychy.

Pozdrawiam,
Mich

3. Data: 2002-06-17 14:40:47

Od: "marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik muhrke <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EriP8.269498$3...@n...chello.at...
> Witam wszystkich.

Witaj

Mam to samo :) ale powiem Ci szczerze ze jak tylko czuje ze mnei cos swedzi
w okolicy ust to smaruje sobie czyms takim jak 'Sonol" w kazdej aptece to
mozesz dostac, mnei osobiscie to dziala i znajomi ktorzy tego uzyli tez sa
zadowoleni, a i przy okazji nei kosztuje wiele bo tylko 3 zl wiec warto
spobowac.

Zycze powodzenia w leczeniu
Marta

4. Data: 2002-06-17 16:19:30

Od: Basia <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

muhrke wrote:

> Witam wszystkich.
> Mam problem z opryszczką. Atakuje mnie kilkanaście razy w roku

Witam

Ja zażywam wapno, obojętnie w tabletkach bądź rozpuszczalne, do smarowania
Lipobasę, krem do kupienia w aptece (na marginesie ostanio podrożał, kosztuje
12 zł, kosztował 6, no ale komuniści powiedzieli, że obniżka, to obniżka).
Dobrze zrobiło mi również, jedzenie dużej ilości marchewki - witamina A, oraz
wątróbki - bardzo dużo witamin.
Unikam maści ze sterydami, czy jak się to tam nazywa, po chwilowej poprawie,
powodują dalszy rozwój choroby.

Pozdrowienia,

Basia

5. Data: 2002-06-17 16:29:45

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> [...]
>zadowoleni, a i przy okazji nei kosztuje wiele bo tylko 3 zl wiec warto

To tylko lek wspomagajacy. Mysle, ze wymieniona w ktoryms poscie
inozyna jest dobrym rozwiazaniem gdyz dziala przeciwwirusowo i
(podobno) immunostymulujaco. Oczywiscie jak zwykle polecam wizyte u
lekarza.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

6. Data: 2002-06-19 12:17:42

Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z opryszczką. Atakuje mnie kilkanaście razy w roku niezależnie
Tez tak mialem dopoki nie zaczalem stosowac: Zovirax (drogi) i Antivir
(tanszy)...
Objawy zmniejszyly sie (kiedys moglem miec opryche nawet raz w tygodniu :)
Po kuracji nie mialem jej juz prawie 7 miesiecy...
W/w masci uzywaj leczniczo i zapobiegawczo.
Ja po kazdym wiekszym przegrzaniu/przechlodzeniu organizmu profilaktycznie
smaruje cale wargi poniewaz oprycha najczesciej objawia sie przy oslabionym
organizmie...
W/w metoda calkowicie nie uwolni cie od oprychy ale juz nie bedzie taka
dokuczliwa...

Artur Lew

Zerwany paznokiec-gojenie.
Brak miesiaczki -to nie ciaza!