opty- wcale nie chudne - HELP!

31. Data: 2004-01-25 10:44:07

Temat: Re: opty- wcale nie chudne - HELP!
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze nie
>
> Jurek, do tego momentu mozna powiedziec ze twoja wypowiedz jest
> merytoryczna:-)

dziekuje za ocene, czasem "chlopski rozum" splodzi cos co znajdzie uznanie w
twoich oczach

> Czy moglbys powstrzymac sie przed tego typu uagami?;-)

czyzby nowa misja? jestem zaszczycony uwaga jaka poswiecasz moim postom,
ale poswiec troche uwagi swoim, dobrze to im zrobi

Jurek

32. Data: 2004-01-25 13:46:01

Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> dziekuje za ocene, czasem "chlopski rozum" splodzi cos co znajdzie uznanie
> twoich oczach

Jurku dlaczego tak uwazasz ?. Przeciez ja cenie sobie wszystkie twoje
wypowiedzi z wyjatkiem tylko tych, ktore maja zabarwienie nieco zbyt
osobiste. Ja tez dopiero niedawno zrozumialam, ze komunikacja droga
internetowa moze byc nieco utrudniona bowiem nie widzac oraz nie znajac
czlowieka mozna zle interpretowac to co chce naprawde przekazac.

> czyzby nowa misja? jestem zaszczycony uwaga jaka poswiecasz moim postom,
> ale poswiec troche uwagi swoim, dobrze to im zrobi
>
> Jurek

Jurku, nie mam zadnej misji i prosze zaprzestan tych osobistych
bezpodstawnych uwag. Trudno sie wowczas rozmawia, a mysle ze chcesz podobnie
jak i ja mowic o pewnych sprawach glosno:-)
Internet dla takich jak ja czy ty ludzi jest dzisiaj swietnym narzedziem
przekazu:-)

pozdr anna

Kcal
Skonczylam 13-tkę: -4,7 kg!