optymalni na tej grupie

61. Data: 2007-08-12 10:21:24

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 12:03 pm, pulsar wrote:
> [...]
> Powyższe słowa świadczą, że takie dyskusje na grupach mają sens,
> nawet z takim "przyciskaniem do muru"...

Nooo... Zależy co kto lubi... hehehee...
;-)

--
Pozdrawiam :)
JM

62. Data: 2007-08-12 10:25:01

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 11, 11:29 pm, Maja wrote:
> [...]
> Swietny pomysl :) Jesli 'odgrzebie' jakies posty, to podesle. Wiele
> postow jednak zniknelo z psm, lub pewnie niebawem zniknie:(

Thx:)

--
Bezpieczny wlontariat (Nobel?): http://www.fah.pooh.priv.pl/

63. Data: 2007-08-12 10:47:04

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a"

> chodzilo mi raczej o nie dyskutowaniu z nimi. Tak jak w tym watku chociazby.
> Ostrzegac trzeba, ale zero dyskusji.

Dokładnie tak Ostrzegać i nie dyskutować.
Tak naprawdę to właśnie o to chodzi tym całym optymalnym .
Aby dyskusja na jakiejkolwiek grupie toczyła sie w nieskończoność.
To daje im możliwość łatwej reklamy.
Każdy kto tu na grupie jest choć trochę, zauważy ich mechanizm.
Jurek M pisał w poście oficjalnie cytat Jurka M "Ja jestem tylko szarym
człowieczkiem od promowania DO, wyrobnikiem"
Jurek M , Krystyna*opty* to tacy optymalni wyrobnicy, których zadaniem jest
napędzać w Internecie biznes.
Im dłużej ciągnie sie dyskusja tym bardziej "wyrobnik" jest zadowolony.
Wymieniają sie do woli aby odnieść skutek, grupa ma dosyć Jurka przychodzi i
zaczyna zanudzać Krysia.
Jak grupa ma dosyć i Jurka i Krysi z ciągają kogoś trzeciego kto niby, nie
pochwala ale stosował dietę teraz nie stosuje ale ona jest dobra._)))).
To cały mechanizm optymalnej sekty.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

64. Data: 2007-08-12 11:31:09

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 12:47 pm, "Cancer" wrote:
> [...]
> Jurek M pisał w poście oficjalnie cytat Jurka M "Ja jestem tylko szarym
> człowieczkiem od promowania DO, wyrobnikiem"
> [...]

Thx za cytat:) I proszę o jeszcze:)
Już jest w dokumencie http://docs.google.com/Doc?id=df88q4b4_18866ck4
Ha! Teraz ja będę namolna... O qrde!

65. Data: 2007-08-12 13:14:54

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisala:

> Miła ta Twoja aprobata:)
> I cieszę się z deklaracji pomocy:)

> Aha...
> Z Twojej dysputy z @pulsar, odniosłam wrażenie, że reprezentujesz postawę "kto
> nie jest ze mną, jest przeciw mnie" (czyż ona nie jest bliska spiskowej teorii
> dziejów?):]

Niestety nie moge reprezentowac innej postawy, jesli mam do czynienia z
niebezpieczna i bezwzgledna sekta terapeutyczna.
Rownie nietolerancyjny jestem w kontaktach ze wszystkimi oszustami, szarlatanami
i innymi przestepcami, ktorzy najczesciej maja skonnosi psychopatyczne.
Z nimi inaczej sie rozmawiac niestety nie da, bo jesli sie tylko odwocisz do
nich plecami, wbija Ci w nie noz.

Jesli natomiast chodzi o wypowiedzi nicka pulsar, to proponowalbym jednak nie
wierzyc tak szybko kazdemu nickowi, ktory pojawia sie w dyskusji w jako
anonimowy adwokat optymalnej sekty.
Naprawde, sorry, ale jednak troche zbyt malo w tej chwili orientujesz sie w
temacie.
Kontakty z ta sekta nauczyly mne skrajnej ostroznosci, szczegolnie za
posrednictwem internetu, np. Twoje wypowiedzi sa dla mnie sorry, ale zbyt malo
kobiece.

> Ech, ja też nie jestem na Twoim podwórku!

A wiesz, ze ja nie jestem specjalnie zdziwiony:))

> Ale i nie jestem na podwórku optymalnych;p

Ale, kto wie, moze i sie kiedys na tym podworku znajdziesz, w koncu Arkadia daje
jednak spore zyski, a naiwnych i chorych w Polsce jest wyjatkowo duzo.
Lekarze z Polski wybywaja...a osob poszukujacych pomocy medycznej bedzie
przybywac, bo spoleczenstwo sie przeciez starzeje.

> Rzucisz we mnie kamieniem? Czy też zaakceptujesz to?

Ja odrzucam tylko kamien, ktorym Ty w mnie walisz:)
Akceptuje to co piszesz, ale...sorry, ja nie jestem jednak na twoim podworku.
Ja w ogole nie przepadam za kolorem szarym, w sytuacji kiedy mam przed soba
oczywisty wybor pomiedzy bialym a czarnym.

> No i widziałam, jak @pulsar przyciskasz do muru:] BTW To takie zawodowe
> przyzwyczajenie?
> ;-)

Wiesz co, ja jednak zastanowie sie czy Ci te linki podesle.

Zaluje bardzo, ale na tym moze skonczymy juz te anonimow dyskusje w sieci.

Acha, dokladnie ....:)))

ale ......EOT

66. Data: 2007-08-12 13:35:54

Od: pulsar <p...@g...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

> [...]
> i innymi przestepcami, ktorzy najczesciej maja skonnosi psychopatyczne.

Bardzo mi Cię żal, Jeff...

> Z nimi inaczej sie rozmawiac niestety nie da, bo jesli sie tylko odwocisz do
> nich plecami, wbija Ci w nie noz.

...ani chybi, po naszej rozmowie pozostał Ci jeno... nóż w plecach...

> Jesli natomiast chodzi o wypowiedzi nicka pulsar, to proponowalbym jednak nie
> wierzyc tak szybko kazdemu nickowi, ktory pojawia sie w dyskusji w jako
> anonimowy adwokat optymalnej sekty.

...chętnie zacytuję tu (z pamięci) znane westchnienie Zagłoby:
"Boże, Ty widzisz i nie grzmisz, żeby takie..."

pulsar

Źródłem straszliwych zbrodni wypełniających nasze dzieje
nie jest upodobanie w nędzy innych czy złośliwość, lecz
zazwyczaj nieroztropny i nierozsądny zapał, jaki budzą w nas
jakieś ograniczone dobra.
/F.Hutcheson/

67. Data: 2007-08-12 14:08:20

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pulsar napisal:

> [...]

> nie jest upodobanie w nędzy innych czy złośliwość, lecz
> zazwyczaj nieroztropny i nierozsądny zapał, jaki budzą w nas

No i fajnie pulsar. Ulzyles sobie? Jednak inaczej rozmawaic jak na
"specyficznym" dla Ciebie poziomie nie potrafisz.

Po tym latwo Cie rozpoznac na roznych grupach na ktorych pomimo zmiany nicka,
zawsze piszesz jednak tak samo.....nie na temat, glupio i personalnie.

Oh, jakze mi przykro, ze az tak przezywasz moje posty:))

68. Data: 2007-08-12 14:32:53

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 3:35 pm, pulsar wrote:
> Bardzo mi Cię żal, Jeff...

A ja go rozumiem (BTW Dzięki Ci za ten post, bo pośrednio mogę
ustosunkować się do postu @Jeff:)) i również widzę wielu psychopatów
w necie! Prawie wspólną ich cechą jest świadome działanie na
niekorzyść innych internautów.

> ...ani chybi, po naszej rozmowie pozostał Ci jeno... nóż w plecach...

Chwila, chwila...
A gdzie @Jeff powiedział, że chodzi o rozmowę z Tobą?
Odniosłam wrażenie, że mówi ogólnie!
Nawet tzw. trolle, ale z pewnego towarzystwa (no, nie będę tu
reklamować ich grupy) stawiają sobie za cel ujęcie jakiegoś grupowicza
swoimi postami, a potem znienacka obrzucić go błotem:| Jak myślisz, ów
nie czuje noża w plecach? Zwłaszcza jak ma słabą psyche, to i życie
może sobie skrócić po takim krótkim "s*...j".

> ...chętnie zacytuję tu (z pamięci) znane westchnienie Zagłoby:
> "Boże, Ty widzisz i nie grzmisz, żeby takie..."

Dlaczego deprymujesz czyjąś rezerwę do wypowiedzi internautów?
Ja też uważam, że napisać w necie wszystko - każdy może - nawet
nieprawdę.
Mnie @Jeff nie obraził opinią "Twoje wypowiedzi sa dla mnie sorry, ale
zbyt malo kobiece" - bo mam taki sam stosunek do postów pisanych przez
innych:)
(to akurat zdanie lekko mnie rozbawiło, bo pomyślałam sobie: - nawet
jak są podparte przez duże, niebieskie oczy?)
;)
PS
A z mojego podwórka jest piękny widok;)

69. Data: 2007-08-12 14:37:55

Od: pulsar <p...@g...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

> No i fajnie pulsar. Ulzyles sobie? Jednak inaczej rozmawaic jak na
> "specyficznym" dla Ciebie poziomie nie potrafisz.

Nie piszę by sobie ulżyć, ale kiedy mam coś do powiedzenia...

> Po tym latwo Cie rozpoznac na roznych grupach na ktorych pomimo zmiany nicka,
> zawsze piszesz jednak tak samo.....nie na temat, glupio i personalnie.

Tematu się trzymam zawsze. Unikam ataków
personalnych, i wydaje mi się, że odporność
na prowokacje mam niezłą... ale nie mnie to
oceniać, będę się bardziej kontolował...

> Oh, jakze mi przykro, ze az tak przezywasz moje posty:))

Ależ nie, nie chciałem Ci zrobić przykrości...

pulsar

70. Data: 2007-08-12 14:58:11

Od: pulsar <p...@g...eu> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> [...]
> ustosunkować się do postu @Jeff:)) i również widzę wielu psychopatów
> w necie! Prawie wspólną ich cechą jest świadome działanie na

A ja nie wiem czy Jeff'a rozumiem, ale staram się...

> Chwila, chwila...
> A gdzie @Jeff powiedział, że chodzi o rozmowę z Tobą?
> Odniosłam wrażenie, że mówi ogólnie!

A ja odniosłem inne wrażenie, i przyznaję, mogłem się mylić.

> [...]
> nie czuje noża w plecach? Zwłaszcza jak ma słabą psyche, to i życie
> może sobie skrócić po takim krótkim "s*...j".

Dlatego zareagowałem empatią, i wyraziłem żal.

> Dlaczego deprymujesz czyjąś rezerwę do wypowiedzi internautów?
> Ja też uważam, że napisać w necie wszystko - każdy może - nawet
> nieprawdę.

I w tym sensie net uczy nas odsiewać ziarno od plew...

> [...]
> (to akurat zdanie lekko mnie rozbawiło, bo pomyślałam sobie: - nawet
> jak są podparte przez duże, niebieskie oczy?)

Na chwilę zawładnęłaś moją wyobraźnią...
A... jak duże są te "duże, niebieskie oczy" ?

> A z mojego podwórka jest piękny widok;)

Nie wątpię, "zielone wzgórza nad Soliną" itp, co...?

pulsar

Wiedzieć to nie znaczy rozumieć, rozumieć znaczy przeżyć.
/F.Dostojewski/

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE