ortografia?

1. Data: 2002-11-30 19:57:41

Temat: Re: ortografia?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> a écrit dans le message de news:
1fmfn7j.m72chgij1zb4N%w...@t...com.pl...
> w ktorych opanowanie szlachetnej sztuki ortografii nie bedzie wstepem do
> podstawowego wyksztalcenia?
> I nie wierzcie, ze ktos, kto nie nauczyl sie pisac, potrafi czytac.
>
> Wasz stary Wladyslaw

A ja sie od "pl.rec.kuchnia" odlaczylam na caly tydzien, o dopiero dzis
przegladam !

A tu taka niespodzianka !!!

Ewcia, Paris-Lyon

(no, chyba, ze to "Paris-Brest" :o)

--
Niesz !

1. Data: 2002-12-01 11:51:24

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez lubie tu zagladac i nie uzywam ustawienia ISO EuropaSrodkowa bo
mieszkam w Europie Zachodniej nie mam polskiego Office tylko po to by pisac
na polskich newsach z polskimi znakami i kontrola ortografii zwlaszcza kiedy
99% pracuje w jezyku lokalnym (nl) albo angielskim.

Dlatego wolalbym by nie uzywac polskich znakow, w koncu internet jest
zjawiskiem miedzynarodowym i dlaczegoby nie ograniczyc sie tu do
miedzynarodowych znako tylko...

Darek

1. Data: 2002-12-01 18:47:44

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> [...]
>
> Dlatego wolalbym by nie uzywac polskich znakow, w koncu internet jest
> zjawiskiem miedzynarodowym i dlaczegoby nie ograniczyc sie tu do

a dlaczego ograniczać?

Ja też nie mam polskiego Office, mieszkam w Europie Zachodniej, a ortografię
kontroluję naocznie. Internet jest zjawiskiem międzynarodowym, dlatego
umożliwia pisanie w różnych językach i różnymi alfabetami, a także po
chińsku i japońsku, które to alfabetów nie mają. Jak cię słynne "zrob mi
laske, skocz po wode" nie zraża, pisz bez polskich znaków diakrytycznych,
jakoś się zrozumiemy. Mieszkanie w Niepolsce nie jest jednak dobrą wymówką.

Waldek, Berlin

1. Data: 2002-12-02 06:49:21

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał:
> I nie wierzcie, ze ktos, kto nie nauczyl sie pisac, potrafi czytac.
>
> Wasz stary Wladyslaw

Jak milo znow Cie zobaczyc w naszym gronie :)))
Nie uciekaj stad wiecej razy, ale wspomagaj nas w dbaniu o wlasciwy
wizerunek grupy :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-02 08:04:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jak milo znow Cie zobaczyc w naszym gronie :)))
>Nie uciekaj stad wiecej razy, ale wspomagaj nas w dbaniu o wlasciwy
> [...]

madrze mowi kobita,

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-05 09:34:30

Od: Pilot <p...@T...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

zbigniew <z...@p...onet.pl> wrote:
> Wszystko zale?y od tego czy prawid?owo jest ustawione kodowanie polskich
> znak?w ,
> prawid?owe ustawienie to " Europa ?rodkowa ISO " ... i ju? nie ma problem?w
> z polskimi znakami
> Pozdrawiam
> AdKe
Tak już niestety jest z produktem Microsoftu, że pomimo iż wysyła list w
ISO-8859-2, to nie ma tej informacji w nagłówku wiadomości - w związku z
czym, ja i tak w swoim czytniku widzę krzaki (a niby dla jak ma on zgadnąć,
że to właśnie to ISO?).

Pozdrawiam
Pilot
--