orzezwiajacy tonik do buzki?

1. Data: 2004-06-13 12:56:30

Temat: orzezwiajacy tonik do buzki?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam czegos przyjemnie pachnacego, bez alkoholu, dla ceru mieszanej na
letnie dni.

1. Data: 2004-06-13 13:03:15

Temat: Re: orzezwiajacy tonik do buzki?
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> szukam czegos przyjemnie pachnacego, bez alkoholu, dla ceru mieszanej na
> letnie dni.

Ja ostatnio używam toniku odświeżająco pobudzającego z żywą wodą
(ciekawe co to?) z owoców Garniera. Taki zielony. Pachnie sympatycznie
(coś jakby jabłkowo, kwaskowato w każdym razie) i nie za mocno,
przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej, nie zawiera alkoholu, jest
niedrogi i całkiem całkiem. Do tego mam też odświeżające mleczko do
demakijażu twarzy i oczu, które również mogę polecić, nieźle zmywa tusz
do rzęs.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-06-13 13:14:48

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze eris z winem?

1. Data: 2004-06-13 13:26:00

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> moze eris z winem?

a ja myslalam ze serie z winem to ma bieledna a nie eris :)

1. Data: 2004-06-13 13:28:05

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisała:
> szukam czegos przyjemnie pachnacego, bez alkoholu, dla ceru mieszanej na
> letnie dni.

Mnie się kiedys bardzo podobał tonik Garniera różany, bez alkoholu,
przyjemny zapach.... ale nie pamiętam, do jakiej był cery - kołacze mi się,
że do suchej i wrażliwej. Osobiście posiadam wrażliwą i mieszaną i bardzo
mi pasował.

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-13 13:28:49

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja myslalam ze serie z winem to ma bieledna a nie eris :)

:)
bielenda ma całą serię, a eris raptem jeden tonik- z winem i sokiem z
cytryny bodajże

1. Data: 2004-06-13 13:39:57

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> bielenda ma całą serię, a eris raptem jeden tonik- z winem i sokiem z
> cytryny bodajże

aaaaa, to dzieki ze oswiecenie ;)

pozdr

1. Data: 2004-06-13 14:25:50

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ogórkowy Ziaji?

Kalina

1. Data: 2004-06-13 18:49:02

Od: "Izunia" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mgiełki zapachowe z Avon są naprawdę świetne, przyjemnie pachną (są rożne
zapachy np. mango), i nie drogie (ok10zł). Nie zmywaja makijażu i bardzo
przyjemnie orzeźwiają. Naprawdę polecam.

1. Data: 2004-06-13 20:17:55

Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Mgiełki zapachowe z Avon są naprawdę świetne, przyjemnie pachną (są rożne
> zapachy np. mango), i nie drogie (ok10zł). Nie zmywaja makijażu i bardzo
> przyjemnie orzeźwiają. Naprawdę polecam.

A mogłabys napisac w ktorym katalogu to znalazłas i jak to sie
dokladnie nazywa???

Pozdro

ochrona stop na plazy?
vichy do opalania?