osłonki przeciw zającom - kupię większą ilość

1. Data: 2008-03-11 22:34:37

Temat: osłonki przeciw zającom - kupię większą ilość
Od: "Zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Sprawa jest pilna, chodzi o ok 50 cm i 11 tysięcy sztuk. Poproszę o
poważne odpowiedzi. Pozdrawiam grupę.
Zbychu

2. Data: 2008-03-12 03:42:46

Temat: Re: osłonki przeciw zającom - kupię większą ilość
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszu" <k...@p...onet.pl> wrote in message
Jak w temacie. Sprawa jest pilna, chodzi o ok 50 cm i 11 tysięcy sztuk.
Poproszę o poważne odpowiedzi. Pozdrawiam grupę.
Zbychu

50cm to stanowczo za mało, potrafia obgryźć powyżej metra, gdy stają słupka.

3. Data: 2008-03-12 06:18:16

Od: "Zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedziałem, że się pojawisz. Jednak mnie z rańca rozbawiłeś.
Zbychu

4. Data: 2008-03-12 06:31:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałem, że się pojawisz. Jednak mnie z rańca rozbawiłeś.
> Zbychu

Możesz się odpryskaćna sadzonki.

5. Data: 2008-03-12 06:37:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Zbyszu" <k...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Możesz się odpryskaćna sadzonki.

Jakimś repelentem.

Projekt ogrodu
Jabłonie ozdobne
Gdzie kupić morwę?( w centrum)
Traktorek
jak przygotować glebę pod trawę, świerka i tulipany?