osob SM szukam

1. Data: 2002-05-21 22:52:18

Temat: osob SM szukam
Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje osob mlodziezy najlepiej z gornego slaska z SM a takze z chorobami
miesniowymi w celu wymiany pewnych informacji
pozdrawiam
Slonex

2. Data: 2002-06-06 21:15:16

Temat: Odp: osob SM szukam
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slonex <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acej2u$12b$...@n...tpi.pl...
> [...]
chorobami
> miesniowymi w celu wymiany pewnych informacji

jestem z Gdanska.
Jesli znajdziesz osoby chore na SM, a zechca byc
na liscie Delfina/ ludzi chorych na SM/ z calej Polski -zapraszam.

pozdrawiam
Basia Poloczanska

3. Data: 2002-06-22 00:57:37

Temat: Re: osob SM szukam
Od: "Maria_T" <m...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest lista Delfina?
M.T.

4. Data: 2002-06-22 13:05:00

Temat: Re[2]: osob SM szukam
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 22 czerwca 2002 Miło mi że napisałeś(aś) na grupę Pl soc inwalidzi Maria_T

W Twoim liście datowanym 22 czerwca 2002 (02:57:37)

posiadający identyfikator news: <af0i58$4lo$1@news.tpi.pl> można przeczytać:

M> Co to jest lista Delfina?

W Nawiązaniu do jego treści

Marysiu ta lista to pewnikiem taka sama lista dyskusyjna jak
pl.soc.inwalidzi, czy kakofonia tyle ze (tak przypuszczam to wynika z
cytowanego przez ciebie postu ) "specjalizująca" się w chorobach mięśni

Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Rozporzadzenie MPiPS dot. orzekania o Niepelnosprawnosci z 21.V02.
UWAGA- 12 i 14 pyt. w spisie powszechnym - WAŻNE
parapodium
Za a nawet przeciw
nowe zasady starego programu juz w sieci