ostrokrzew jakis taki mizerny

1. Data: 2000-08-24 13:49:38

Temat: ostrokrzew jakis taki mizerny
Od: "kuba" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupowiczow
mija wlasnie poltora roku odkad go posadzilem, a ten ani drgnie.
jest on teraz w postaci dwoch "odnog" o tej samej mniej wiecej wielkosci,
czy moze powinienem zlikwidowac jedna z nich, czy po prostu roslina sie w
koncu zdecyduje
i urosnie troche sama.
tylko prosze mnie nie posadzac o niecierpliwosc, po prostu boje sie ze moj
ostrokrzew zacznie marniec.
aha dodam jeszcze ze na wiosne podlewalem go nawozami organicznymi, a
pozniej sypnalem jakis ogolny mineralny
no i troszke wapna, bo podobno one lubia zasadowa , niekwasna glebe
dziekuje za wszelkie uwagi
kuba

2. Data: 2000-08-28 07:12:33

Temat: Odp: ostrokrzew jakis taki mizerny
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kuba <k...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SJ9p5.12787$Y...@n...tpnet.pl...
> Witam serdecznie Grupowiczow
> mija wlasnie poltora roku odkad go posadzilem, a ten ani drgnie.
> jest on teraz w postaci dwoch "odnog" o tej samej mniej wiecej wielkosci,

Czy to ostrokrzew kolczasty i czy w ogóle były jakieś młode liście na
wiosnę?

> czy moze powinienem zlikwidowac jedna z nich, czy po prostu roslina sie w
> koncu zdecyduje
> i urosnie troche sama.

Zostaw jak jest.

Pozdrawiam, Basia.