ostrzenie noża do kosiarki - Lublin

1. Data: 2005-05-16 07:35:55

Temat: ostrzenie noża do kosiarki - Lublin
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,

pierwsze pytanie: czy warto oddawać to do jakiegoś zakładu czy też można
samemu? Drugie pytanie: gdzie w Lublinie?

Robert

2. Data: 2005-05-16 08:57:52

Temat: Odp: ostrzenie noża do kosiarki - Lublin
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rpm <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d69jq8$b4u$...@o...futuro.pl...
> Szanowni grupowicze,
>

> pierwsze pytanie: czy warto oddawać to do jakiegoś zakładu czy też można
> samemu? Drugie pytanie: gdzie w Lublinie?
Zdaje się, że na Kraśnickiej (duży sklep z kosiarkami - prawie za miastem)
kiedyś robili.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-05-16 09:09:40

Temat: Re: Odp: ostrzenie noża do kosiarki - Lublin
Od: "JN" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Zdaje się, że na Kraśnickiej (duży sklep z kosiarkami - prawie za miastem)
> kiedyś robili.

A to w Lublinie macie tylko jeden pilnik?
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-05-16 09:17:01

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JN wrote:
> A to w Lublinie macie tylko jeden pilnik?
Tak, na dodatek tepy...
pik

5. Data: 2005-05-16 10:32:17

Temat: Re: ostrzenie noża do kosiarki - Lublin
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierwsze pytanie: czy warto oddawać to do jakiegoś zakładu czy też można
> samemu? Drugie pytanie: gdzie w Lublinie?

na Unii Lubelskiej jest Husqvarna , ostrzyłam tam piłe spalinową, a i
kosiarce też pewnie nie odmówią :)

pozdr Magda

6. Data: 2005-05-16 14:26:20

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Szanowni grupowicze,
>

> pierwsze pytanie: czy warto oddawać to do jakiegoś zakładu czy też można
> samemu? Drugie pytanie: gdzie w Lublinie?

Pilnik i póżniej papier ścierny /drobny/.
Za 10 zł wyważą i naostrzą w firmie PARTNER przy Zamku Lubelskim.

--
-Crimson-

7. Data: 2005-05-16 15:08:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:
> Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> Pilnik i póżniej papier ścierny /drobny/.
> Za 10 zł wyważą i naostrzą w firmie PARTNER przy Zamku Lubelskim.
hehe
a za wywazarke sluzy im pewnie gwozdz wbity w oscieznice
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2005-05-16 15:20:12

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

.

> hehe
> a za wywazarke sluzy im pewnie gwozdz wbity w oscieznice

Przy mocnej maszynie nóż dostaje jednak dużej rotacji.
Pewnie to chwyt marketingowy z tym wyważaniem ale warto się nad tym
chwilę zastanowć ... ;)

--
-Crimson-

9. Data: 2005-05-16 15:33:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:
> [...]
>
> Przy mocnej maszynie nóż dostaje jednak dużej rotacji.
> Pewnie to chwyt marketingowy z tym wyważaniem ale warto się nad tym
:)))))
w ubieglym roku byl jakis watek o tym
ze w cenniku bylo ostrzezenie z wywazaniem
a ktos spostrzegawczy dostrzegl
ze to wywazanie polega na zakreceniu na "specjalnym "gwozdziu
wbitym w oscieznice drzwi
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

10. Data: 2005-05-16 15:47:37

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

.

> w ubieglym roku byl jakis watek o tym
> ze w cenniku bylo ostrzezenie z wywazaniem
> a ktos spostrzegawczy dostrzegl
> ze to wywazanie polega na zakreceniu na "specjalnym "gwozdziu
> wbitym w oscieznice drzwi
++++++++++++
Uparty jesteś ;)
ja jednak wiem że coś w tym jest ...
W głównym wątku stoi jednak czy ostrzyć samodzielnie czy zlecić.
Ja ostrzę sam. Pilnikiem i papierem ściernym i działa.
Chętnie poznałbym technikę wyważania noża do kosiarki
ale nie metodą gwoździa i ościeżnicy.

--
-Crimson-

Glicynie
Re: The world is really unstable these days......
Hurra poznałam Majkę
Bananowiec
[SPAM] Ogrodowe zabudowy