buuu

1. Data: 2003-02-14 08:40:37

Temat: buuu
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dziś dola giganta. mały ciągle marudzi, duży już mnie chyba nie kocha. e
tam. totalna depresja, a ja jak na złość nie mam nic w apteczce na te
dolegliwość.
;(
aneta

ps. sory ze zaśmiecam ale myślałam ze jak napisze ze mam dola to mi pomoże.
;((((

2. Data: 2003-02-14 09:06:07

Temat: Re: buuu
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;(
> aneta
>
> ps. sory ze zaśmiecam ale myślałam ze jak napisze ze mam dola to mi

Sądząc po smutnej buźce nie pomogło:))
Ale nic to pomyśl sobie, że dzisiaj " Malentilki" / tak mi
zakomunikowało wczoraj moje 4-letnie dziecko, dodając,że trzeba
pocałować ulubiona dziewczynę...:)))) /, których ja osobiście nie
znoszę, ale może ktoś inny tak. W związku z powyższym pomyśl też sobie,
że MY_Rodzina Cię kochamy i uśmiechnij się:))))))))
Zabrzmiało, jak to głupkowate gadanie na wręczaniu przeróżnych
amerykańskich nagród, ale co mi tam...cel uświęca środki - Lepiej Ci???
:))))

Tasunko.

3. Data: 2003-02-14 09:41:28

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2ibgf$9e4$1@news.onet.pl...

> [...]
> Zabrzmiało, jak to głupkowate gadanie na wręczaniu przeróżnych
> amerykańskich nagród, ale co mi tam...cel uświęca środki - Lepiej Ci???

a moje 14m-czne dzidzi dało mi przed chwila taaakie słodkie buzi i już mi
trochę lepiej
;)

4. Data: 2003-02-14 10:42:46

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moje 14m-czne dzidzi dało mi przed chwila taaakie słodkie buzi i już mi
> trochę lepiej
> ;)

Weź jeszcze siebie i dziecko na dłuuuuuuuuuuuugi spacer i kup sobie coś
smacznego/czekoladowego (serduszko od siebie dla siebie ?). I nie daj się
zimie złamać, już niedługo będzie lato.
A do obiadu butelkę czerwonego wina z mężem pospołu wypijcie i świat pewnie
poróżowieje czym prędzej :))))
Sowa

5. Data: 2003-02-14 10:52:32

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zimie złamać, już niedługo będzie lato.
> A do obiadu butelkę czerwonego wina z mężem pospołu wypijcie i świat

buuu ale ja na czekoladę jestem uczulona

ale już mi trochę lepiej. fajnie mięć syna (bo córki nie mam wiec nie wiem
ale pewnie tez fajowo)
:)

6. Data: 2003-02-14 11:23:35

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> buuu ale ja na czekoladę jestem uczulona

Ups.
To może coś z dużą ilością lukru.

> ale już mi trochę lepiej. fajnie mięć syna (bo córki nie mam wiec nie wiem
> ale pewnie tez fajowo)

Zobacz na priwa, wysłałam Ci próbkę z wczoraj, jak fajowo mieć córkę, a ja
mam jeszcze starszą do kompletu. :)))
Wyszłam tylko na chwilkę do łazienki.
Sowa

7. Data: 2003-02-14 14:23:11

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" napisał w wiadomości>
> Zobacz na priwa, wysłałam Ci próbkę z wczoraj, jak fajowo mieć córkę, a ja
> mam jeszcze starszą do kompletu. :)))
> Wyszłam tylko na chwilkę do łazienki.
> Sowa

No własnie one chyba maja jakis dodatkopwy zmysł.Wyszłam na 3 minuty do
piwnicy a maluch bedacy pod opieka siostry ropzlał karton mleka . Z
wypiekami opowiadam TZ jaki to on ;BE ....... tatus
bierze na kolanka i mowi ;kochany synek wiedzial ze nie wolno wylewac na
dywan.....

MJ...

8. Data: 2003-02-14 14:24:58

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To może coś z dużą ilością lukru.

> Zobacz na priwa, wysłałam Ci próbkę z wczoraj, jak fajowo mieć córkę, a ja
ślicznie ten papier podarła. widać ze dziecko ma zdolności manualne
:)
a pomyśleć ze obudziłam się dziś z dołem. jak zwykle jesteście wszyscy
niezastąpieni. dobrze miec tylu przyjaciół
pozdrawiam gorąco
aneta

9. Data: 2003-02-14 15:13:38

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@w...pl> wrote in message news:b2ia6c$d19$1@foka.acn.pl...
> mam dziś dola giganta. mały ciągle marudzi, duży już mnie chyba nie kocha.
> tam. totalna depresja, a ja jak na złość nie mam nic w apteczce na te
> dolegliwość.
> ;(

Jesli moge cos doradzic - w apteczce nic skutecznego na to nie znajdziesz
(przynajmniej nie na dluzsza mete).

10. Data: 2003-02-15 09:27:12

Temat: (ot)
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

Czy "Ijon" to w chołdzie dla Tichego, czy tylko tak mnie się kojarzy?
Sowa - ciekawska

MATKA SZUKA SYNA LESZKA UR.31-01-1983R.W GORLICACH
Czy wypada?
Testament
adoptuj.pl
Życzenia z okazji narodzin