[ot] Cieszę sie bardzo ... :)

1. Data: 2004-03-04 08:40:26

Temat: [ot] Cieszę sie bardzo ... :)
Od: "AnnaSZ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Dziewczyny :)
Ostatnio na naszą grupe zaglądają nowe osoby , fajnie :) Jak sobie
przypominam ja juz dobre z rok należe do grupy i jak widze nowe osoby to
mnie to bardzo cieszy :) Teraz żyć bez grupy nie moge :) Jednak zauważyłam
że "stare" grupowiczki gdzies zniknęły :( I brakuje mi ich. Po za tym kiedyś
było dużo więcej postów , duzo wiecej na forum ...dlaczego? To ja zabieram
sie do buszowania po necie. I takie jedno pytanie Na meilo nie ma archiwum i
już nie będzie czy ktoś wie cos o tym z tego co wiem podobno za 2 tygodnie
miało "wrócić" , bo czuje sie tak jakby zabrano mi cześć siebie :(
Dziewczyny przepraszam za te wywody , ale tak mnie naszło
pozdrawiam
AnnaSZ <Chorzów>

1. Data: 2004-03-04 09:43:25

Temat: Re: [ot] Cieszę sie bardzo ... :)
Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie to bardzo cieszy :) Teraz żyć bez grupy nie moge :) Jednak zauważyłam
> że "stare" grupowiczki gdzies zniknęły :( I brakuje mi ich.

Stare grupowiczki są, czytają grupkę, choć nie zawsze zabierają głos. Nawet
jeśli rzadko obecnie zabieram głos, to duchem jestem z Wami.

> AnnaSZ <Chorzów>

Pozdrówki cieplutkie,
"stara" Iweczka

1. Data: 2004-03-04 11:20:46

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaSZ" napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam
> AnnaSZ <Chorzów>
>
> Z tego co gdzieś przeczytałam to archiwum jest, ale nie jest ogólnie
dostępne. Pozdrowionka
Elen

1. Data: 2004-03-04 14:00:04

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weteranki też są, może mniej się udzielają ale czuwają i czytają grupę.
Bardzo mnie cieszy, że jest tak duże zainteresowanie robótkami. Na spotkania
wrocławskie przychodzi dużo młodych osób a jakie piękne dzieła przynoszą.
To ja przy nich jestem początkująca.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

Zgubiłam śrubkę od bębenka...