[ot] chwalę się - nowe zdjęcia

1. Data: 2004-09-28 12:39:43

Temat: [ot] chwalę się - nowe zdjęcia
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Właśnie wrzuciłam do albumu (http://www.album.com.pl/album.php?id=6272 )
nowe zdjęcia.
Pozdrawiam z Tychów
Bebe

1. Data: 2004-09-28 12:54:31

Temat: Re: [ot] chwalę się - nowe zdjęcia
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ladne prace !
Szczegolnie podoba mi sie serwetka w kształcie gwiazdki!
Moge prosic o wzorek ?
No i ta bluzeczka wizytowa... fiu fiu... sliczna !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-09-28 13:09:02

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie sie bardzo podobaja serwety
gratuluje, ta zolta przepiekna.....

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-28 14:19:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje przeslicznych prac :)
podusia przepiekna! a moze pokazesz troche wiecej prababcinej narzuty :)))

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-09-28 18:03:23

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa pochwały.
Dołożyłam zdjęcie z narzutą zrobioną przez moją Prababcię. Narzuta ma już
chyba z 30 lat, ale trzyma się w miarę dobrze. Są miejsca gdzie troszkę się
pruje, ale staram się systematycznie ją naprawiać. Mam nadzieję, że wytrzyma
jeszcze drugie tyle. Możecie mi jakoś poradzić jak najlepiej ją
"zakonserwować" biorąc pod uwagę jakość włóżcek z tamtych czasów? Z góry
dziękuję za rady. :-)
Pozdrawiam
Bebe

[szycie] Stroj baletnicy itp
(xxx?) pudełeczko
Kramik
[xxx]- czy ma ktoś schemat do obrazu krzyk
plastikowa kanwa