[ot] hafciki - wiki

1. Data: 2004-12-09 19:17:31

Temat: [ot] hafciki - wiki
Od: "justaczka" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zapraszam do aktywnego udziału w tworzeniu projektu
http://hafciki.pl/

pozdrawiam
justaczka

1. Data: 2004-12-10 18:55:21

Temat: Re: [ot] hafciki - wiki
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Super strona .Dzięki,szczególnie w oko wpadła mi metoda szydełkowania na
widełkach.Tylko czy do tego muszą być jakieś specjalne druty?

Marzena

1. Data: 2004-12-10 19:36:01

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tego nigdy nie robiłam, ale widziałam w książce. Myszą być widełki z taka
blaszką która utrzymuje cały czas taką samą odległość miedzy drutami.

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-11 12:05:48

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki,czy takie druty można kupić w pasmanterii?
Hmmmm można by ewentualnie spróbować zrobić takie coś, druty i jakaś
deseczka...ale jak to zamocować ,żeby się dobrze robiło?

Marzena

Ja tego nigdy nie robiłam, ale widziałam w książce. Myszą być widełki z taka
blaszką która utrzymuje cały czas taką samą odległość miedzy drutami.

(druty) Szukam wzoru meskiego golfu rozp. pod szyją
[haft tasiemkami] Jak zakonczyc ??
[ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)
papierowe ozdoby na choink
window colour - niepowodzenie :o(