[ot]mam juz dosc swiat

1. Data: 2004-12-15 19:29:08

Temat: Re: [ot]mam juz dosc swiat
Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchajcie to ja jakas nienormalna jestem:)
> Ja to UWIELBIAM!!!
> Na dzwiek Whamu mi lzy wzruszenia leca,

Nie jestes w tym osamotniona:-)
Też lubie te klimaty, tylko śniegu brakuje...
a tak poza tym , to ta choroba długo cie trzyma...kuruj sie!

pozdrawiam Iza,Gdynia

1. Data: 2004-12-15 20:11:32

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja slucham radia 94, jak ktoras z Was lubi dobrego rocka, to szczerze
> polecam.

Ja też, ja też, super radio!

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-15 20:32:15

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też to uwielbiam i nawet teraz to właśnie radia słucham :)
.... a też przez moment myslałam, ze tylko ja...
uff - ulżyło mi

pozdrawiam
ufffo :) z katowic

1. Data: 2004-12-16 09:50:38

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Płosarek" napisał w wiadomościl...
> Jeeeeezu, jak ja Ci zazdroszcze tego zapalenia ucha...!
> Znaczy: trzech tygodni zwolnienia... :))
>
> --
> Uka P.

Ja też jestem na zwolnieniu - infekcja górnych dróg oddechowych. Jak
usłyszałam, ze mam przed sobą labę do końca roku, to się ucieszyłam. Radość
przeszła częściowo za drzwiami gabinetu lekarskiego, a tak w 100% w domu.
Nie dość, że nie mam siły, żeby machać igłą, czy drutami, to jeszcze Malutek
męczy moje wnętrzności (a podobno ta przypadłość jest przypadłością
poranną!). Jedyne, na co mam siłę, to gapić się w monitor i przebierać
palcami po klawiaturze.

Pozdrawiam wszystkie chorujące i te zdrowe również. Produkujcie te
wszystkie piękne rzeczy, a ja - oglądając je - będę się zarażała Waszą
pasją. Bo to bardzo dobry zarazek;)

AgaWa+Malutek
GG4624445

1. Data: 2004-12-16 10:39:27

Od: "Koko szanel :)" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się nie mogę zdecydować.... czy lubię czy nie? W pracy mi gra zetka, bo
nic innego radio nie odbiera, i prawdę mówiąc tego tła nie zauważam :)
W domu trójka nie katuje tymi "kristmasami", więc nie wiem :)
Chyba sie zacznę od dzisiaj zastanawiać :))))

Pozdrawiam swiątecznie, Koko

1. Data: 2004-12-16 11:12:38

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cppk46$24l$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się MadziaK chciał powiedzieć, że:
> Sluchajcie to ja jakas nienormalna jestem:)
> Ja to UWIELBIAM!!!
> Na dzwiek Whamu mi lzy wzruszenia leca, u mnie w glosnikach koledy
> A.M. Jopek i przy tym sie sprzata blyskawicznie!!!

To ja też nienormalna :):):)
Właśnie siedzę i zastanawiam się, czy zafundować sobie All I want for Ch.
czy WHAM do telefonu na dzwonek (ale same melodie - obie kocham ;) ). Jak
tylko mam chwilę, to idę na Rynek (po orzeszki ;) ) i do centrum - pooglądać
te śliczne dekoracje (a centra handlowe coś słabiutko w tym roku - w tamtym
były ładniejsze... ale może to lepiej - tam ludzi za dużo ;) ). No i
zabieram się za haftowanie (wiem, już na ten rok nie zdążę, ale co tam)
wieńca świątecznego Dimensions :):):)

--
Aneczka

1. Data: 2004-12-16 11:48:41

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koko szanel :)" wrote:

> Ja się nie mogę zdecydować.... czy lubię czy nie? W pracy mi gra zetka, bo
> nic innego radio nie odbiera, i prawdę mówiąc tego tła nie zauważam :)

To szybko wlacz, wlasnie leci ,,dzingle bels'' w wersji, ktora chyba tylko
Amrykanom moze sie podobac...

th.

Skończyłam anioła-chwalę si
[druty] krzyżowe nabieranie oczek foto
pomocy
[szydełko]eleganckie torebeczki
[szydełko]ściegi-szuka m linku-Dorotka R. pomóż!