otarcia od butów

11. Data: 2006-07-31 17:59:58

Temat: Re: otarcia od butów
Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ealf8v$fdj$1@inews.gazeta.pl...

> a czy mówiąc o klapkach, wyobrażasz sobie japonki czy klapki pod prysznic?
> :D
> bo jeśli już mówimy o elegancji, to wyszłoby na to, że eleganckie buty to
> tylko takie zakryte. a skoro sandały mogą być eleganckie, to klapki
> również -
> w końcu różnią się od sandałów tylko brakiem jednego paska wokół kostki.
>
> --

Prawde mowiac butow z odkrytymi palcami nie powinno sie zakladac na
wystawne, wazne spotkania a juz na paewno biznesowe, tylko ze odkad pojawily
sie na rynku piekniutkie, zdobione sandalki czy klapeczki czesc osob zaczela
laczyc ze smakiem elegancki ubior z takimi bucikami.

12. Data: 2006-07-31 19:22:39

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

.bk wrote:
> Prawde mowiac butow z odkrytymi palcami nie powinno sie zakladac na
> wystawne, wazne spotkania a juz na paewno biznesowe

Klapki nie muszą mieć odkrytych palców... sama posiadam jeden model Ryłko
sprzed sezonu czy dwóch z zamszowej brązowej skóry i jak dla mnie one są
eleganckie i świetnie wyglądają do spodni z kantem:
http://ssl.allegro.pl/item116727907__rylko_klapeczki
_taniutko_duze_rozmiary_41_5.html

13. Data: 2006-08-01 07:14:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.W. wrote:

> I naprawdę uważasz, że jest to eleganckie obuwie na ślub?

Przecież napisałam, że elegancja to ubiór odpowiedni do sytuacji.
Pytałaś, czy istnieją eleganckie klapki - odpowiedź brzmi "tak".
Pytanie drugie - czy uważam je za odpowiednie na ślub - odpowiedź:
zależy w jakim charakterze klapkowicz na ten ślub idzie. Na własny
ślub niekoniecznie, ale na ślub koleżanki/znajomej mogą być. Acha,
jeżeli jest to urzędnik udzielający slubów, to tez nie ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2006-08-01 08:06:59

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ślub niekoniecznie, ale na ślub koleżanki/znajomej mogą być. Acha,
> jeżeli jest to urzędnik udzielający slubów, to tez nie ;)

No wlasnie nie wiadomo na jaki slub idzie zainteresowana, nie wszyscy robia
huczne weselisko z potancowka;).
Coraz czesciej ludzie biora slub i ida na elegancki obiad, w takim wypadku
i stroj obowiazuje mniej konwencjonalny i spokojnie eleganckie klapeczki
mozna zalozyc. Gorzej na takim weselu z tancami, tam bym nie szla w
klapeczkach i to przede wszystkim z uwagi na niewygode w tancu.

--
pozdr,
ewka (milosnik psow, ale koty tez sa mile)

jakie buty
juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Dionet.pl
plastry podtrzymujące biust