overlock- POMOCY

1. Data: 2006-06-06 19:32:41

Temat: overlock- POMOCY
Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i zglaszam sie z prosba ,kupilam overlock Lucznik 3 nitkowy FN 2-8
i w pierwszy dzien zlamala mi sie igla ,po wymianie igly nie chce wiazac
sciegu????
Czy cos popsulam???
Probowalam ustawiac chwytacze wedlug instrukcji ale nic nie daje dalej nie
woaze .
Pewnie diabel tkwi w jakims szczewgole ale jakim .
Prosze o pomoc :(
Zrozpaczona:(

2. Data: 2006-06-07 06:28:55

Temat: Re: overlock- POMOCY
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anunia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> woaze .
> Pewnie diabel tkwi w jakims szczewgole ale jakim .

Sprawdź czy dobrze założyłaś igłę, czy weszła dostatecznie głęboko.

Kasia

3. Data: 2006-06-08 12:06:50

Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> woaze .
> Pewnie diabel tkwi w jakims szczewgole ale jakim .
1)wszystko jest do naprawienia
2)najpierw włóż igłę tak żeby ten dłuższy ,,rowek" był włożony tak jak nitka
wchodzi
3)najpiewr nawleka się 2 i 3 nitkę
4) nitka 1 to nitka od igły nawleka się ją ostatnią i tu może tkwić błąd
sprawdź w razie dalszego problemu pisz pomogę
pozdrawiam Marta

Prosba...
[szydełko] Ktokolwiek ma ...
skarpetki na szydelku?